anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

roszczenie rozstrzygniete na korzysc sprzedajacego - co z tym zrobic?

Witam,

 

wlasnie dostalem odpowiedz od PayPal, ze sprawe, ktora ze sporu zostala zamieniona w roszczenie. Po kilku dniach dostalem z serwisu PP odpowiedz, ze sprawa zostala rozstrzygnieta na korzysc sprzedajacego.

 

Problem dotyczy wadliwosci przedmiotu-jedna z jego czesci jest wykonana bardzo amatorsko, wrecz odpada. Sprzedajacy w swojej umowie ma niestety paragraf, ze nie uznaje zwrotow poniewaz jego towar jest ,,luksusowy' i testowany przez zespol ,,specjalistow" przed wysylka. Wyglada wiec na to, ze ten ktos sprytnie zabezpieczyl sie przed zwrotem pieniedzy na wypadek, gdyby spartolil swoja robote a tak sie wlasnie stalo w moim przypadku.

 

Moje pytanie: jak moge dalej dochodzic swoich racji, jesli PP przyznal wygrana w sporze sprzedajacemu?

Pozdrawiam

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

roszczenie rozstrzygniete na korzysc sprzedajacego - co z tym zrobic?

Mozesz sie odwolac. Jest gdzies przycisk (w email lub na stronie sporu) do tego celu.

Zamiesc zdjecia.

**************************************
Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

roszczenie rozstrzygniete na korzysc sprzedajacego - co z tym zrobic?

Niestety nic takiego nie znalazlem, pisze tylko ze sprawa jest zamknieta i tyle.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

roszczenie rozstrzygniete na korzysc sprzedajacego - co z tym zrobic?

Halo-moze jakas odpowiedz? Widze, ze temat zdechl a potrzebna pomoc...

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź