anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

Witam, w zeszłym tygodniu kupiłam od sprzedającego poprzez ebay zegarek dla męża. Po zakupie i opłaceniu, okazało się że sprzedawca nie ma tego zegarka, podobno sprzedał go tego samego dnia komuś innemu. Wysłał do mnie od razu prośbę o anulowanie transakcji, że to niby ja zrezygnowałam z zakupu i napisał że mam potwierdzić do ebay że to ja rezyzgnuję i wtedy otrzymam zwrot całości pieniędzy. Nie uwierzyłam mu i napisałam że ma mi zwrócić całość pieniędzy które mi pobrało z konta a wtedy ja potwierdzę do ebay, że nie doszło do transakcji. Sprzedawca zwrócił mi dokładnie taka kwotę w Eur jak mu wpłaciłam, ale z uwagi na różnice walutowe  i prowizję banku - mam kartę w walucie PLN a sprzedaż była w EUR - zwrócono mi na konto kwotę o ok. 20 Euro mniejszą niż wczesniej wpłaciłam. Napisałam o tym do sprzedającego a ten polecił mi kliknąć w tą anulację transakcji, którą on mi przesłał jako sprzedający, i wtedy podobno ja od ebay otrzymam brakujące 20 EUR, jako zwrot prowizji (?). Nie chce mi się za bardzo w to wierzyć.. Co mam zrobić? Do jutra mam termin aby potwierdzić jego wersję do ebay.. Proszę o pilną pomoc.. Ula

Wiadomość 1 z 8
ostatnia odpowiedź
7 ODPOW. 7

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

nie zgadzaj sie na warunki sprzedawcy. Eskaluj spor do rangi roszczenia i pozwol Ebay zadecydowac.

Ty jestes kupujaca wiec prowizja obchodzi cie tyle co zeszloroczny snieg. Sprzedawca probuje jakichs dziwnych argumentow.

 

Nie zapomnij o negatywnej opinii.

Wiadomość 2 z 8
ostatnia odpowiedź

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

Właśnie nie wiem jak ten spór otworzyć. Kliknęłam już w ebay że nie zgadzam się na anulowanie transakcji, opisałam w komentarzu pokrótce sprawę. Sprawa o zwrot sprzedającemu prowizji została zamknięta. I teraz w ebay spór moge otworzyć dopiero 18 maja, ale mam napisane że jak płaciłam przez paypal to mam spór otworzyć w paypal. A w paypalu nie mogę sporu otworzyć - czy to dlatego że w paypalu widnieje że zapłaciłam 269 EUR i dostałam zwrot 269 EUR? Ale płaciłam przez kartę kredytową Visa, złotówkową, podpiętą do konta Paypal, i faktycznie na stronie banku pobrało mi ok. 1200zł a zwrócono 1116zł. A więc jestem 84zł "w plecy". Niestety nie umiem tego sporu w paypal otworzyć. klikam "zgłoś problem", wybieram płatność (mam w niej adnotację "zwrócono środki"), kontynuuj, i dalej mam adres email sprzedającego a poniżej "chcę zgłosić nieautoryzowane operacje na koncie" i nic więcej. Nie mam żadnej innej opcji do wybrania a to przecież nie chodzi o nieautoryzowane operacje.. Prosiłabym o pomoc jak mam to zrobić. 

Wiadomość 3 z 8
ostatnia odpowiedź

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

jesli platnosc byla karta poprzez zweryfikowane konto paypal, to podlega ochronie paypal (https://www.ebay.pl/pages/help/buy/item-not-received.html) wiec najlepiej zapytaj paypal, czy w sytuacji gdy sprzedawca juz zwrocil pelna kwote w walucie, w ktorej byla wystawiona oferta, mozesz jeszcze otworzyc sprawe (ktora jest niezalezna od prosby o anulowanie transakcji otrzymanej od sprzedawcy i ktora mozesz odrzucic argumentujac nieotrzymaniem pelnej rownowartosci w zlotych)  > https://www.paypal.com/pl/smarthelp/contact-us 

Wiadomość 4 z 8
ostatnia odpowiedź

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

Witam dzwoniłam dzisiaj do PayPal i powiedziano mi że z uwagi na to że przy płatności wybrałam przewalutowanie po kursie mojego banku a nie PayPal, dlatego dostałam zwrot mniejszej kwoty. Gdybym wybrała wtedy przewalutowanie PayPal dostałabym pełen zwrot od PayPal. Powiedziano mi na infolinię PayPal że w tej sytuacji mogę liczyć na dobrą wolę sprzedającego (na co nie liczę) lub ewentualnie próbować interweniować przez eBay. Co o tym myślicie?
Wiadomość 5 z 8
ostatnia odpowiedź

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

Wg mnie już nic z tym nie zrobią, bo w sumie sprzedawca zwrócił w swojej walucie tyle, ile należało i nie miał wpływu na to, jak to zostało przeliczone

Wiadomość 6 z 8
ostatnia odpowiedź

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

Czego sie czepiasz tego sprzedawcy? To twój bank cie okradł i w sumie nie okradl zmenił sie kurs i tyle . Koniowi to zamelduj. Co za cebula.

Wiadomość 7 z 8
ostatnia odpowiedź

Sprzedający nie ma towaru - zwrot mniejszej kwoty niż wpłaciłam z uwagi na prowizję banku

Sprzedawca wprowadził mnie w błąd bo 10 minut przed kliknięciem "kup" pisał mi że zegarek jest na stanie, jest nowy, oryginalny itp. Po czym po wplaceniu pieniędzy nagle informuje że jednak go nie ma. I jeszcze chce żebym potwierdziła że to ja zrezygnowałam z zakupu żeby on mógł odzyskać prowizję. Dziękuję za interesy z takimi sprzedającymi. Jeżeli dla Ciebie to norma to gratuluję.
Wiadomość 8 z 8
ostatnia odpowiedź