anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność ze statusem:Za ten przedmiot częściowo zapłacono w systemie PayPal




Witam,



jestem początkującą kupująca i mam pewien problem. Kontaktowałam się z supportem ebay, ale jakoś mimo już 2 maili unika odpowiedzi na moje pytanie.



Zakupiłam dwie peruki za które zapłaciłam przez PayPal, obydwie miały opcje darmowej wysyłki. Poprosiłam sprzedawce o wystawienie faktury zbiorczej za nie co też uczynił. Udzielił mi w tej fakturce 2,07 USD rabatu.



Po opłaceniu faktury wyszła kwota 26 USD.


Sprzedawca nie wysłał mi przedmiotów gdyż widnieją jako częściowo opłacone. Wyjaśniłam mu, że udzielił mi rabatu no


i obiecał, że je wyśle w przeciągu 2 dni.



Mój problem, a raczej pytanie jest takie. Czy zawsze przy otrzymaniu faktury zbiorczej z rabatem i jej opłaceniu, status płatności jest "za ten przedmiot częściowo zapłacono w systemie PayPal" i mam upominać sprzedawcę o tym, że dał mi rabat?




Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Płatność ze statusem:Za ten przedmiot częściowo zapłacono w systemie PayPal

nie weim o co biega....


 


skoro sprzedawca wyslal invoice, to powinnas zaplacic klikajac na link, ktory otrzymalas w tej fakturze od sprzedawcy

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Płatność ze statusem:Za ten przedmiot częściowo zapłacono w systemie PayPal

Po wystawieniu faktury opłaciłam ją, w paypalu po wyborze darmowej wysyłki pojawił się rabat i zapłaciłam 26 USD.


w PayPalu status transakcji był zakończony i myślałam, że wszystko wporządku.


Jednak gdy spytałam sprzedawcę o to czy wysłał paczkę to się domagał dopłaty tej kwoty co mi dał rabat.


Wyjaśniłam mu, że dał mi rabat no i obiecał, że wyśle.