Paypal - spór rozszerzony / zwrot gotówki

Witam, założyłam spór 1 listopada, na drugi dzień już rozszerzyłam opcję, do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze strony serwisu Pay Pal, cały czas badana jest sprawa, taki jest status, wydaje mi sie że troszkę już długo trwa to. Czy mam szansę odzyskać pieniądze?? Przedmiot który otrzymałam jest uszkodzony mechanizm, a drugi ma wadę produkcyjną. Nic nie było o tym wspomniane, towar był wystawiony jako Nowy. Sprzedający kazał mi zwrócić towar, ale nie zaznaczył że pokryje koszty, dlatego podniosłam rangę, gdyż nie będę ponosiła żadnych kosztów, to on wysłał mi wadliwy towar.
Pokaż cały temat
dzwine, bo te wszystkie pytania wydaja sie dotyczyc sprzedajacego, numeru trackingu przesylki, dowodu nadania przesylki itd
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań