Gdzie są moje pieniądze?

Witam,

Mam pytanie do osób które sprzedają lub sprzedawały coś na ebay'u. Ostatnio sprzedałem przedmiot do Wielkiej Brytani. Paczkę wysłałem bo pisze ze "Środki z co najmniej jednej transakcji sprzedaży są wykazane jako oczekujące na Twoim koncie PayPal. Szacowana data ich udostępnienia jest widoczna poniżej". Pieniędzy nigdzie nie widzę "Szacowana dostępność środków*: Niedostępne"... minęły już prawie2 tyg.. O co tu chodzi ? Co z tym zrobić ? Przepraszam z góry za moja niewiedze ale jestem początkujący.

Czy ikonka "zaplacono za przedmiot"" na Ebay jest zakolorowana? Jesli jest to nasun myszka na nia to sie wyswietli kiedy i jak zaplacono

Jaki sposob otrzymania platnosci oferowales?

Jesli Paypal to zaloguj sie na konto Paypal i tam platnosc powinna byc zaksiegowana.

Najbezpieczniej jest wyslac po otrzymaniu wplaty bez wzgledu na te wiadomosc z Ebay ktora cytujesz. Ta wiadomosc nie bierze pod uwage czy wplata zostala dokonana czy nie.

jedno wyklucza drugie, na koncie PayPal nie mam zadnej wpłaty. Na ebay jest napisane tak

Oczekujące na płatność
Oczekujesz płatności za przedmioty: 1.

A ikona 'czy zapłacono jest" brązawą klepsydrą.

Z lewej strony w "Podsumowaniu" widnieje natomiast:

Płatności (ostatnie 31 dni)
Otrzymane
149,00 zł
Nieotrzymane
0,00 zł

A jaki adres email podales w formularzu podczas wystawiania aukcji ? Zeby to sprawdzic normalnie najlatwiej jest aby wejsc w 'popraw przedmiot' i wtedy sprzewdz, albo wystaw ponowny ( oczywiscie bez wystawiania tylko chodzi o to zeby zobaczyc adres email)

Klepsydra pokazuje sie najczesciej gdy platnosc sie nie zaksiegowala na Twoim konice PP- najczestrza przyczyna to blad w adresie email np. kropla nie tam gdzie trzeba albo po prostu caly adres email jest niepoprawny.

dzieckochmielu rzczywićie w ardesie email brakuje mi jednej literki. Jak to naprawic by pieniżki mi przyszły ?