
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-01-2017 17:21
Witam,
jestem dość początkującym sprzedającym i licząc, że zwiększę swoją wiarygodność (zwiększając jednocześnie sprzedaż), ustawiłem możliwość zwrotu dla kupujących. I nie miałem do tej pory problemu z tymi zwrotami, aż do niedawna jeden kupujący (100% pozytywnego feedbacku, 83 score czyli osoba wiarygodna) postanowił zwrócić dany przedmiot. Stwierdziłem, że żaden problem i zwróciłem pieniądze, a on zobowiązał się do zwrotu przedmiotu. Niestety, byłem dość zajęty i nawet wi wypadło z głowy, że przedmiot powinien do mnie wrócić. Odezwałem się do niego tydzień temu, odpowiedział, że nie było go w domu i już jutro wyśle paczkę, która leży gotowa i czeka na wysyłkę, poprosiłem oczywiście, żeby podał mi też tracking. Niestety, "jutro" nie nadeszło, więc postanowiłem odezwać się do niego dzisiaj i widzę, że nawet wiadomości zwrotnej do rozmowy, którą prowadzliśmy nie mogę wysłać bo wygasła. Nie pojawia mi się już przedmiot nawet w kategorii "Sold" bo minęło 60 dni. Czy mogę coś jeszcze zrobić w tej sprawie? Wydawałoby się, że osoba jest wiarygodna, a tu proszę najwidoczniej oszust.
Czy jest jakaś opcja na rozwiązanie jeszcze tej sprawy, czy pozostaje mi tylko liczenie na przyzwoitość kupującego z USA?
Pozdrawiam serdecznie, i życzę udanego dnia!
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
Zaakceptowane rozwiązania
Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 23:59
pisalem w kontekscie tego, jakie obowiazki na sprzedawcow naklada prawo i co musza oferowac gdy wystawiaja towar na sprzedaz, bo nie znam przepisow ktore nakladalyby obowiazek przyjmowania zwrotow przez osoby fizyczne bo kupujacy akurat zmienil zdanie co do zakupu...
Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-01-2017 20:44 — edytowano 25-01-2017 20:45
jak to sie mówi co nas nie zabije to nas wzmocni 🙂
Jak nie musi oddawac to pewno ci juz nie odda przedmiotu.
Niezna cie nawet, zadnej złej opini nie mozesz mu wystawic.
Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
26-01-2017 14:58
teraz + jesli nie bylo nawet otwartej zadnej sprawy o zwrot raczej mozesz liczyc tylko na uczciwosc kupujacego, ktora wyglada na wątpliwą
obowiazek akceptowania zwrotow obowiazuje tylko firmy
Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 23:57
w praktyce obowiazuje kazdego. Wystarcz ze kupujacy zgłosi do ebay ze cos nie tak z przedmiotem i musisz zawsze zwrot przyjac.
Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-01-2017 23:59
pisalem w kontekscie tego, jakie obowiazki na sprzedawcow naklada prawo i co musza oferowac gdy wystawiaja towar na sprzedaz, bo nie znam przepisow ktore nakladalyby obowiazek przyjmowania zwrotow przez osoby fizyczne bo kupujacy akurat zmienil zdanie co do zakupu...

