- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-01-2017 17:21
Witam,
jestem dość początkującym sprzedającym i licząc, że zwiększę swoją wiarygodność (zwiększając jednocześnie sprzedaż), ustawiłem możliwość zwrotu dla kupujących. I nie miałem do tej pory problemu z tymi zwrotami, aż do niedawna jeden kupujący (100% pozytywnego feedbacku, 83 score czyli osoba wiarygodna) postanowił zwrócić dany przedmiot. Stwierdziłem, że żaden problem i zwróciłem pieniądze, a on zobowiązał się do zwrotu przedmiotu. Niestety, byłem dość zajęty i nawet wi wypadło z głowy, że przedmiot powinien do mnie wrócić. Odezwałem się do niego tydzień temu, odpowiedział, że nie było go w domu i już jutro wyśle paczkę, która leży gotowa i czeka na wysyłkę, poprosiłem oczywiście, żeby podał mi też tracking. Niestety, "jutro" nie nadeszło, więc postanowiłem odezwać się do niego dzisiaj i widzę, że nawet wiadomości zwrotnej do rozmowy, którą prowadzliśmy nie mogę wysłać bo wygasła. Nie pojawia mi się już przedmiot nawet w kategorii "Sold" bo minęło 60 dni. Czy mogę coś jeszcze zrobić w tej sprawie? Wydawałoby się, że osoba jest wiarygodna, a tu proszę najwidoczniej oszust.
Czy jest jakaś opcja na rozwiązanie jeszcze tej sprawy, czy pozostaje mi tylko liczenie na przyzwoitość kupującego z USA?
Pozdrawiam serdecznie, i życzę udanego dnia!
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
Zaakceptowane rozwiązania
Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
27-01-2017 23:59
pisalem w kontekscie tego, jakie obowiazki na sprzedawcow naklada prawo i co musza oferowac gdy wystawiaja towar na sprzedaz, bo nie znam przepisow ktore nakladalyby obowiazek przyjmowania zwrotow przez osoby fizyczne bo kupujacy akurat zmienil zdanie co do zakupu...
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj