
19-10-2015 13:15 — edytowano 19-10-2015 13:15
Witam
Od dziś widzę na stronie UPS taki komunikat dla wszystkich moich listów poleconych wysłanych do USA 😞
USPS Tracking™ is unavailable for this product for POLAND.
Szukałem po necie - jedyne co się dowiedziałem, że teraz już tak będzie. Potwierdzili tą informację na naszej poczcie. Jedyne pocieszające info to, że jak już będzie dostarczone to odpowiednie info na stronie poczty polskiej śie pojawi.
Pewnie rozwiązania brak ale na wszelki wypadek zapytam : czy ktoś z Was zna jakąś alternatywę na śledzenie poleconych do USA?
Dzięki
20-10-2015 19:07 — edytowano 20-10-2015 19:10
do tej pory tracking number z polskich stron nie był przez nich uznawany.
Moze to zmienia ale do tej pory nie brali go pod uwage - tylko USPS
Mam wyslany list polecony 29.9 na razie kupujacy nie zglasza problemu, na stronie pocztex ostatnia pozycja ze wylecial z warszawy 30.09 i na tym koniec....
Inny list wyslany w pazdzerniku takze ostatni slad na stronie pocztex ze wylecial z warszawy i koniec...
Tak wiec na razie na stronie polskiej to nie dziala - ale czy woogle polski tracking number beda brali pod uwage bo do tej pory z tego co słyszałem to nie.
Jak to zacznie dzialac to trzeba zrobic spor i zobaczyc - zreszta niezleznie od tego, nie musi byc to wiazace przy innym sporze moze byc inaczej.
20-10-2015 21:08
Ja to już nie wiem jak to będzie z poleconymi bez tego śledzeenia na USPS.... co mówić klientowi? prosić żeby sprawdził na poczcie? Czy jak... sytuacja jest patowa...
cena globala też mnie boli...chyba trzeba będzie o te 3$ znowu podniesc cene do US a VAT z globala jakoś się odzyska.
21-10-2015 08:12
21-10-2015 09:44
A jak wygląda podpisanie umowy z PP odnośnie Global expres? PP stawia jakieś wymagania, warunki? Jest dużo taniej?
21-10-2015 10:09
A jak tam z czasem doręczenia do USA Global Expres? Pamiętam na początku jak to wprowadzili to szło dużo dłużej (ok tydzień dłużej) niż polecony priorytet więc odpuściłem. Macie jakieś aktualne dane jak to w praktyce długo idzie?
21-10-2015 14:19
idzie różnie,zdarza się 7 dni kalendarzowych,zdarza się 3 tygodnie.To jest jedyna opcja gdy nie ma trackingu poleconych.
Ci którzy mają umowy z PP niech kontaktują się ze swoimi opiekunami,tam dostaną wszystko co trzeba.
21-10-2015 20:13
Czekam obecnie na odpowiedź przedstawiciela. Zobaczymy co mi zaoferuje.
21-10-2015 20:25
Ja również czekam, ciekawe ile czasu to zajmie.
21-10-2015 22:01 — edytowano 21-10-2015 22:06
Po przeanalizowaniu wszystkiego dochodzę do wniosku ze śledzenie listów poleconych prio znikneło na zawsze. Amerykanom nie opłaca się obsługiwać listów "towarowych" za które my płacimy 16/18zł itp. To już musiało być zaplanowane wcześniej i dlatego nasza PP wprowadziła GLOBAL EXPRES (jakoś rok temu).
Tu chodzi o pieniądze jakimi PP ma się dzielić z USPS... w stosunku do USPS nasza poczta ma nisie ceny...
GLOBAL powstał właśnie po to żeby dogadać się z USPS i dać nam alternatywe... nie mogli podnieść ceny listów prio o 100/200%... łatwiej dać nową nazwe usługi i dowalić cene
może się myle:)
23-10-2015 10:23
Brzmi logicznie. Faktycznie, afera byłaby nieziemska gdyby podnieśli cenę przesyłki poleconej o 200%
Dajcie znać jak dostaniecie cenniki na Global dla firm.