
Anulowanie tranzakcji a brak zgody kupującego
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-10-2014 10:56
klient kupił 2 identyczne przedmioty za 1 zapłacil a za 2 nie napisalem maila z pytaniem ile chce odpisal ze tylko 1 wiec otworzylem sprawe ze klient kupil przedmiot przez pomylke i chce anulowac tranzakcje, dzisiaj otrzymalem wiadomosc ze ten de..il nie zgodzil sie na anulowanie tranzakcji nie dostane zwrotu prowizji i musze sfinalizowac trnazakcje. Jak mam wyslac przedmiot jak gosc za niego nie zaplacil a nie moge otworzyc kolejnej sprawy o brak zaplaty za przedmiot. Co byscie zrobili w takim przypadku ?
Dot.: Anulowanie tranzakcji a brak zgody kupującego
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-10-2014 17:16
Miałem takie sytuacje.
Napisałeś, że za jeden przedmiot zapłacił i chce jeden, więc:
1. wysyłasz ten przedmiot
2. odpisujesz mu, że jego przedmiot został wysłany, możesz mu podać numer śledzenia przy okazji
3. piszesz do eBaya o zwrot prowizji, opisujesz sprawę i powołujesz się na korespondecję z nim, że chciał tylko jeden itd
Niestety ale dużo takich ***** jest.

