
28-08-2013 21:17
29-08-2013 18:40
Wklejam ponizej cyctat ze strony pomocy ebay
http://pages.ebay.pl/help/buy/paypal-buyer-protection.html
Jezli placiles PayPalem to otworz sprawe ze nie otrzymales przedmiotu.
Ochrona kupujących w systemie PayPal
Ochrona kupujących w systemie PayPal może okazać się przydatna w sytuacji, kiedy nie otrzymasz przedmiotu lub gdy przedmiot znacząco różni się od opisu na stronie aukcji. Kwalifikujące się transakcje są objęte ochroną do wysokości ceny zakupu i kosztów wysyłki.
Aby przedmiot mógł zostać objęty ochroną kupującego w systemie PayPal, muszą być spełnione następujące warunki:
Przedmiot został kupiony w serwisie eBay.
Za przedmiot zapłacisz w systemie PayPal.
Płatność wyślesz na adres e-mail sprzedającego przypisany do aukcji przedmiotu. Aby warunek ten został spełniony, po zakończeniu aukcji kliknij przycisk Zapłać teraz.
Aukcja sprzedającego dotyczy istniejącego fizycznie przedmiotu. Program ochrony kupujących nie obejmuje usług ani przedmiotów niematerialnych.
Dla jednej płatności PayPal zgłosisz tylko jedno roszczenie.
Otworzysz sprawę w ciągu 45 dni od daty dokonania płatności za pośrednictwem systemu PayPal i w razie potrzeby wystąpisz z roszczeniem w ciągu 20 dni od daty otwarcia sprawy.
Spełniasz wymagania dotyczące ochrony kupujących.
01-09-2013 20:59
Dzięki, ale czas już dawno minął. Gdybym wiedział o tym wcześniej na pewno postąpiłbym tak jak radzi ebay. Z drugiej strony często czas dostarczenia może być dłuższy niż 45 dni.I co wtedy?
Mój sprzedawca z USA podobno dzwonił do USPS i oni rzekomo nie dostali z powrotem mojej przesyłki. Dziwne, bo na ich www jest informacja, że ją otrzymali.
Napisałem do nich maila. Zobaczymy co z tego wyjdzie.