anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprawa oczekuje na rozpatrzenie przez naszych specjalistów (spór i roszczenie)

Witam, to znowu ja i moje pay palowe problemy. Jak już wcześniej pisałam zostałam oszukana i okradziona 11 czerwca tego roku. 15 czerwca zgłosiłam sprawę do obsługi ebaya, a następnego dnia do pay pala. Sprzedający miał wysłać informację dotyczycące sporu do 23 czerwca. Tego też dnia przekształcono spór w roszczenie. Obie sprawy miały zostać rozwiązane po 30 dniach, jednak miałam nałożone ograniczenia na konto, które zostały zlikwidowane 27 lipca. Kontaktowałam się z agentami pay pal co z moim sporem i roszczeniem bo dalej nie zostały one rozwiązane, a minęło ponad 30 dni. Wiadomośći jakie otrzymałam od agentów: Sprawa oczekuje na rozpatrzenie przez naszych specjalistów. Została ona przekazana do ponownej weryfikacji, a informacje na temat statusu tej sprawy powinna Pani otrzymać mailowo. Rozumiem Pani zniecierpliwienie, jednak nie jestem w stanie przyśpieszyć tego procesu. Mam nadzieję, że spór zostanie rozstrzygnięty jak najszybciej. Dodam jeszcze, że sprzedawca nie odpisuje na żadne moje maile i podejrzewam, że na pay pala także. Ile trzeba czekać na weryfikację takich informacji/rozpatrzenie przez specjalistów? Z góry dziękuję za pomoc.

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Sprawa oczekuje na rozpatrzenie przez naszych specjalistów (spór i roszczenie)

Mamy na świecie "covid-19"

 daj paypalowi jeszcze z 2 tygodnie 🙂

 

ja najdłuzej walczyłam o cześciowy zwrot pieniedzy (500funtów) przez prawie 2,5 miesiaca  a to było kilka lat temu ..

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź