kupujacy chce zwrot towaru po 45 dniach
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-08-2021 00:34
Kupujący z Czechosłowacji po 45 dniach od zakupu żąda zwrotu przedmiotu sugerujac ,ze ma problem z obiektywem . Pomijam fakt że chodzi o dużą sumę . Sprzęt był testowany przed wysyłką . Kupujący zasugerował ze musiał wysłac sprzęt do serwisu i zapłacic 20 $ . Próbowałem go skłonic aby wysyłał zdjęcia ale na prózno . Ciekawe są opcje ebay com; pełen zwrot pieniedzy za transakcję a kupujacy ma prawo zatrzymać przedmiot , etc
Zaakceptowane rozwiązania (2)
Zaakceptowane rozwiązania (2)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Tylko mieć nadzieję, że nie przypomni mu się, że może złożyć spór na paypal (6 miesięcy).
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Niestety, przy obecnych regułach ochrony kupującego eBay sprzedawca stoi na straconej pozycji.
Masz prawo żądać zwrotu. eBay zwróci mu pieniądze 3 dni po doręczeniu zwrotu. Jeśli w paczce nie będzie urządzenia (zdarzają się takie wypadki) to nic nie zrobisz.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Odpowiedzi (2)
Odpowiedzi (2)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Ebay oszukuje tak ludzi od wielu lat . Prawie zawsze stoi po stronie kupującego. A kupujący tak się nauczyli oszukiwać sprzedających a ebay w tym pomaga.

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Obawiam sie, ze juz za pozno na ta porade ale napisze co wiem. Sprawa wygrana dla sprzedawcy, kupujacy nie mial prawa wysylac sprzetu do naprawy, jesli sprzet przyszedl z wada lub wada powstala podczas uzytkowania, to kupujacy musi odeslac sprzet do sprzedawcy. Wystarczy tylko oswiadczenie kupujacego, ze sprzet byl naprawiany...sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnosci jesli ktos "grzebal" w przedmiocie, dla upewnienia sie, mozna tylko poprosic kupujacego o jakis rachunek z naprawy lub moze pisemna diagnoze od osoby naprawiajacej. Nalezy skontaktowac sie z ebay (lub jesli claim byl otwarty na paypal, to z paypal) mowimy, ze sprzedalismy sprzet ale kupujacy naprawial go bez naszej wiedzy i ebay sprawdza wiadomowci i zamyka sprawe, musi byc tylko jasno napisane, ze kupujacy probowal go naprawic