Użytkownik
Posty: 2
Zarejestrowany: ‎19-02-2018
Anulowanie zakupu przez kupującego.

witam, jeżeli kupujący zamówił towar, po czym chce anulować transkację poprzez zwykła wiadomość mailową, czy powinienem się na to godzić? Widzę, że zaczynają spadać mi wskaźniki i obawiam się, że to przez to, że się na to godzę. Czy kupujący po mojej anulacji z jego wniosku zaznacza gdzieś, że to ja nie miałem towaru (co jest nieprawdą)?

Jak najlepiej rozwiązać taką sytuację..?

Inne odpowiedzi: 1
Użytkownik
Posty: 1 632
Zarejestrowany: ‎26-04-2005
Udzielono odpowiedzi
[ Edytowane ]
odpowiedź dla e-tomar-sport

nie wplywa na wskazniki sprzedawcy w tej sytuacji ( nie anulujesz ze swojej winy).

 

o anulowaniu transakcji poczytasz na http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html i to ty, sprzedawca musi zainicjowac 

 

 

**********************************************************************************