jak skontaktować się z żywą osobą z obsługi eBay?

Witam, usunięto moją aukcję wieloprzedmiotową pod głupim pretekstem że niby "omijam opłaty"... Próbuję się porozumieć z kimś z obsługi serwisu w celu poprawienia ich błędu, natomiast mam wrażenie że odpisuje mi jakiś automat, - nie czyta chyba w ogóle tego, co piszę do niego, czy "Adam Nowak" to jest jakiś wynalazek typu sztucznej inteligencji???... ;) Czy ktoś wie jak się skontaktować z żywą osobą z obsługi eBay, nie ze sztuczną inteligencją?
Pokaż cały temat
Oczywiście że jest ok, oraz było ok z tą aukcją od samego początku, pomylił się pracownik, który usunął pierwszą akcje... ... bo pierwsza aukcja była identyczna... ... p.s. jak by tu zmusić teraz "Dział Zaufania i Bezpieczeństwa eBay" do przyznania się do błędu? chyba nie chodzi tu o "wizerunek firmy", co?... ;))))
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay