Ponowna wysyłka towaru z USA

Witam,

 

Mój problem jest następujący:

Jakiś czas temu zamówiłem towar z USA, zapłaciłem poprzez PayPal, towar został wysłany i dotarł do PL w czasie, gdy byłem poza domem na wakacjach. Kurier DHL zostawił awizo, nawet nie napisał w którym oddziale ją zostawił. Po kilku telefonach udało mi się zlokalizować przesyłkę. Był to już ostatni 14 dzień (pt) i przesyłka miała zostać odesłana do sprzedającego. Poprosiłem o przedłużenie przetrzymania przesyłki, po jakiejś godzinie otrzymałem informację mailową, że przesyłka jeszcze będzie przetrzymana przez 7 dni. Po weekendzie (w pn) chciałem odebrać przesyłkę, jednak dostałem informację, że przesyłka została własnie odesłana i trzeba się kontaktować ze sprzedającym. 

Po kilku dniach skontaktowałem się ze sprzedającym z prośbą o ponowne wysłanie przesyłki wyjaśniając całą sytuację. Tutaj napotkałem kolejny problem, ponieważ sprzedający napisał, że wysłał towar za pośrednictwem programu eBay global shipping i nie ma on kontroli nad wysłanym towarem i żebym kontaktował się bezpośrednio z eBay'em. Nie wiem czy coś kręci, bo jak dla mnie, to towar przecież jest odsyłany chyba bezpośrednio do sprzedającego.

Nigdy nie miałem takiej sytuacji, jest to jeden z pierwszych towarów, ktore kupiłem za pośrednictwem eBay z USA.

 

Jest jakaś możliwość, aby towar został wysłany ponownie lub kwota którą zapłaciłem za niego wróciła do mnie? Nie wiem z kim teraz mam się kontatkować, z jakim działem itd. Prosiłbym o jakieś wskazówki co zrobić w takiej sytuacji.

 

Pozdrawiam,

Maciek

 

 

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Ponowna wysyłka towaru z USA

mozesz otworzyć spór  na pay pal ze towar nie dotarł  (wraca do nadawcy) ----- kase odzyskasz w całości po 2-3 tygodniach

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

a sprzedawca bedzie miał sporo problemów.... 

 

firma obsługujaca program global shipping  zażada  opłaty za zwrot 20 $ lub wiecej

i potem kolejna przesyłka do ciebie....

 

 

po twojej stronie drugi raz zapłacisz za wysyłke do PL plus seller doliczy ci koszt przyjecia ZWROTU... z tym muszisz sie liczyc

-------------------------------------------------------------------------------

 

sa dwie opcje

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Ponowna wysyłka towaru z USA

spróbuj tez wysłac email do pitney bowes limited

 

global.shipping.support@pb.com      

 

 

opisz sytuacje zapytac czy na tym etapie zwrotu mozesz prosic o zwrócenie przesyłki do  PL

 

moze wysla ci rachunek na dopłate na paypal ...

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Ponowna wysyłka towaru z USA

Ponawiam prośbę o pomoc,

 

Pisałem maila to pitney bowes - jakiś miesiąc temu mieli kontaktować się ze sprzedającym, po ponownym zapytaniu kilka dni temu odpisali, że nadal nie mają żadnych informacji odnośnie mojej przesyłki. Otworzyłem spór na PayPal, że długo to już trwa i chciałbym zwrotu pieniędzy. Sprzedający odpisał, że towar wysłał (nie napisał czy ponownie, ale przypuszczam, że nie) i żebym kontaktował się z obługą Global Shipping. Natomiast oni w celu dalszej pomocy każą kontaktować mi się z obługą klienta (eBay customer service). Czy pisać do nich, czy czekać aż spór się skończy (i jak to konkretnie wygląda)? Na chwilę obecną nie chce już ponownej wysyłki dopłacając do niej jeszcze, tylko zwrot pieniędzy.

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź