Zaczyna się....

Pierwszy negatyw: kupujący kupił przedmiot chyba wogóle nie przeglądając zdjeć przedmiotu. W nazwie jest napisane "Orange" a kupujący mówi, że jest to kolor "Pink" czyli różowy. Ktoś tu jest daltonistą.....

 

Drugi negatyw: kupujący twierdzi, że:

 

I re chief the hat, finally, and it's not ecru, yellow or mustard. it is white. and it sheds awfully. I don't need it. I want to return it.

 

Przesłał zdjecia... jak ja mam mu wytłumaczyć, że jest to kolor taki jaki otrzymał? Dodatkowo, jest to produkt wyprodukowany w Polsce i nijak ma się do chińskiego który jest gorszej jakości ale nie "sheds".

 

Negatyw:

 

I received the hat with a delay. It is the wrong color and sheds badly.A waste.

 

Otrzymał przesyłkę w wyznaczonym czasie i prawidłowy produkt. Kłamliwa s.... za przeproszeniem.

 

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Zaczyna się....

pokażesz zdjęcie pracownikowi administracji,przyzna ci rację ale negatywu nie usunie bo kupujący ma prawo do wyrażenia swojej opinii,nawet gdyby ci powiedział że czarne jest białe a białe jest czarne.

Takich co dają negatywy a później chcą abyś ty współpracował w kwestii zwrotu traktuj tak jak oni ciebie.

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź