anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.

unforgettablejerseys
Użytkownik

Witam, 

 

jestem dość początkującym sprzedającym i licząc, że zwiększę swoją wiarygodność (zwiększając jednocześnie sprzedaż), ustawiłem możliwość zwrotu dla kupujących. I nie miałem do tej pory problemu z tymi zwrotami, aż do niedawna jeden kupujący (100% pozytywnego feedbacku, 83 score czyli osoba wiarygodna) postanowił zwrócić dany przedmiot. Stwierdziłem, że żaden problem i zwróciłem pieniądze, a on zobowiązał się do zwrotu przedmiotu. Niestety,  byłem dość zajęty i nawet wi wypadło z głowy, że przedmiot powinien do mnie wrócić. Odezwałem się do niego tydzień temu, odpowiedział, że nie było go w domu i już jutro wyśle paczkę, która leży gotowa i czeka na wysyłkę, poprosiłem oczywiście, żeby podał mi też tracking. Niestety, "jutro" nie nadeszło, więc postanowiłem odezwać się do niego dzisiaj i widzę, że nawet wiadomości zwrotnej do rozmowy, którą prowadzliśmy nie mogę wysłać bo wygasła. Nie pojawia mi się już przedmiot nawet w kategorii "Sold" bo minęło 60 dni. Czy mogę coś jeszcze zrobić w tej sprawie? Wydawałoby się, że osoba jest wiarygodna, a tu proszę najwidoczniej oszust. 

 

Czy jest jakaś opcja na rozwiązanie jeszcze tej sprawy, czy pozostaje mi tylko liczenie na przyzwoitość kupującego z USA? 

 

Pozdrawiam serdecznie, i życzę udanego dnia!

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Dot.: Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.

pisalem w kontekscie tego, jakie obowiazki na sprzedawcow naklada prawo i co musza oferowac gdy wystawiaja towar na sprzedaz, bo nie znam przepisow ktore nakladalyby obowiazek przyjmowania zwrotow przez osoby fizyczne bo kupujacy akurat zmienil zdanie co do zakupu...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Dot.: Wiarygodny kupujący nie zwraca towaru.