To jest ciekawe

Gość z Australii zakłada spór choc ma śledzenie Poczty Polskiej, że nie otrzymał przesyłki. Przesyłkę otrzymuje dzień po otwarciu sporu. Piszę aby zakończył spór bo tysiąc parę złotych mi zablokował za pełną zgodą i poparciem szanownego ebay.

Piszę do niego nie odpowiada piszę do ebay, że przesyłka dotarla i szanowni z ebay anulujecie tą masakrę.

I co ? Otrzymuję od Pani Katriny odpowedź.

Według śledzenia przesyłka jeszcze nie dotarła kuoujący ma czas i jak otrzyma przesyłkę może zakończyć spór.

Ręce opadają.

Tu link o dosarczeniu przesyłki

http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=CP196436296PL

A tu odpowedź pracownika ebay

Hi Grzegorz,

 Thanks for contacting eBay about the track request 5119691193 for the item Adidas NMD_R1 (S76519) 7.5 - 12.5  opened by your buyer kriptik266.

 

I understand that you want us to close the track request opened by the buyer for you can't access the payment. Once a track request or a return request is opened by the buyer automatically the payment is on hold. This is to ensure that issue is resolved before the payment is given to the seller for there is a possibility that buyer may not receive the item. Buyers are entitled to get their money back when they dont receive the item they ordered.

 

Looking at the tracking number, it is still showing that item is still in transit. We can only intervene in closing this request in your behalf when the tracking shows as delivered to buyer's address. I recommend you to wait for the tracking number to show as delivered and inform us right away once it shows as delivered.

Thanks for your cooperation.

 

 

Katrina T.

eBay Customer Service

 

Kto tam pracuje ? Czy znów mam się wściekać o  1000 zł

Wiadomość 1 z 10
ostatnia odpowiedź
2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania

To jest ciekawe

Ciekawe, daktycznie chociaz nie dziwi. Moje przesylki do Polski wedruja czasami przez Brazylie, Ghane lub sa w Warszawie a nastepnie nagle w Koloni lub Barcelonie lub na powrot w Chicago.

 

Wpisy w roznych krajach roznioa sie lub po prostu ich nie ma.

 

Np w Australii jeszce nie wiedza ze dostarczona

https://auspost.com.au/parcels-mail/track.html#/track?id=CP196436296PL

 

W Polsce wiedza ale po Polsku to oni nie potrudza sie aby zrozumiec wiec przeslij im link do:

 

http://www.17track.net/en/track?nums=CP196436296PL

 

A w ogole to poczekaj moze wiadomosc dotrze do Australii jutro, pojutrze

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 2 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Witam ,                                                                                                                                                                                         Twoja przesyłka dotarła do odbiorcy- kupującego w Australii. Zrób screen strony ;www.17track.net . Wpisujesz numer przesyłki i zaznaczasz przewoznika Poczta Polska. Dokładnie odebrana 28.11.2016 roku o godz 18 ej. Czas dostarczenia 20 dni . Jak na paczkę priorytet lotniczą do Australii to trochę za długo. Na ogół trzymają paczkę w Australii w Urzędzie Celnym . Paczka powinna dojść góra w 12 lub 15 dni. Facet rżnie głupka. Czasami tak piszą ,że nie potrafią zamknąć sporu. Po zamknięciu sporu będziesz mieć problemy ze swoim kontem przez eBaya. Gość otworzył spór na eBay czy na PayPal? Do PayPal można dzwonić i też im wysyłać screen ,że paczka dotarła . Tam łatwiej uzyskasz pomoc i zrozumienie. Na eBay jest to dosyć problematyczne ale jak będziesz pisać do skutku to osiągniesz sukces i zwrot płatności. Na eBay spór trwa 8 dni . Potem jest zamykany automatycznie obojętnie co będziesz pisać . Po zamknieciu sporu jest jeszcze 5 dni i masz prawo odwoływać się. Radzę pisać bezpośrednio do eBay.com.au. Możesz tam również zgłosić celowe zachowanie nieuczciwego kupującego . Kasę odzyskasz. Po zamkniętym sporze na eBay spodziewaj się ,że płatność zostanie zwrócona kupującemu przez Paypal na rzecz sporu. Gość będzie mieć twój przedmiot + zwrot płatności. Nie odpuszczaj . Pisz do skutku. Na twoim koncie eBay będziesz mieć saldo ujemne powyżej 800 zł ( wartość ponad 200 eur). Skutkuje to tym ,że jak nie uregulujesz tej kwoty to nie będziesz mieć możliwości wystawiania nowych ofert na eBay. Uregulujesz tę kwotę  i wówczas saldo masz dodatnie,  i możesz znowu wystawiać nowe aukcje. Przechodziłem przez to więc wiem czym to skutkuje. Wszystko za sprawą jakiegoś nieuczciwego kupującego. Pozdrawiam i życzę powodzenia w odzyskaniu płatności.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 4 z 10
ostatnia odpowiedź
9 ODPOW. 9

To jest ciekawe

Ciekawe, daktycznie chociaz nie dziwi. Moje przesylki do Polski wedruja czasami przez Brazylie, Ghane lub sa w Warszawie a nastepnie nagle w Koloni lub Barcelonie lub na powrot w Chicago.

 

Wpisy w roznych krajach roznioa sie lub po prostu ich nie ma.

 

Np w Australii jeszce nie wiedza ze dostarczona

https://auspost.com.au/parcels-mail/track.html#/track?id=CP196436296PL

 

W Polsce wiedza ale po Polsku to oni nie potrudza sie aby zrozumiec wiec przeslij im link do:

 

http://www.17track.net/en/track?nums=CP196436296PL

 

A w ogole to poczekaj moze wiadomosc dotrze do Australii jutro, pojutrze

Wiadomość 2 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

 

Dokładnie jak piszesz. Ale to dobry chwyt aby nnie orżnąć  na 219  €. Gość wie, że przesyłka jest niewidoczna na stronie Australii a odebrał. To myk nie zamknę sporu pomyślał i będę miał buty i 219 € plus zwrot kosztów. Przecież to rewelacja.

Dziś następny as z obsługi odpisał mi tak

eBay
RE: RE: Odzyskiwanie pieniędzy za sprzedane przedmioty SR# 1-94625856792


Hi Grzegorz,

 

Thanks for the response.

 

I can see the last update on the tracking number you provided. Please understand that since this is still a request, we cannot take action in the request. I would advise we wait for the buyer's response on the message you sent them and close the request.

 

Just in case the buyer will not take action, you can escalate the case on 1 December 2016 and we will be the one to make the decision.

 

Thanks for trusting eBay.

 

Regards,

 

Jethro Z.

eBay Customer Service

 

Przecież linki do Poczty Polskiej dostają w języku angielskim.

Zaraz napiszę trzeci raz ale tak dostadniej.

 

Wiadomość 3 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Witam ,                                                                                                                                                                                         Twoja przesyłka dotarła do odbiorcy- kupującego w Australii. Zrób screen strony ;www.17track.net . Wpisujesz numer przesyłki i zaznaczasz przewoznika Poczta Polska. Dokładnie odebrana 28.11.2016 roku o godz 18 ej. Czas dostarczenia 20 dni . Jak na paczkę priorytet lotniczą do Australii to trochę za długo. Na ogół trzymają paczkę w Australii w Urzędzie Celnym . Paczka powinna dojść góra w 12 lub 15 dni. Facet rżnie głupka. Czasami tak piszą ,że nie potrafią zamknąć sporu. Po zamknięciu sporu będziesz mieć problemy ze swoim kontem przez eBaya. Gość otworzył spór na eBay czy na PayPal? Do PayPal można dzwonić i też im wysyłać screen ,że paczka dotarła . Tam łatwiej uzyskasz pomoc i zrozumienie. Na eBay jest to dosyć problematyczne ale jak będziesz pisać do skutku to osiągniesz sukces i zwrot płatności. Na eBay spór trwa 8 dni . Potem jest zamykany automatycznie obojętnie co będziesz pisać . Po zamknieciu sporu jest jeszcze 5 dni i masz prawo odwoływać się. Radzę pisać bezpośrednio do eBay.com.au. Możesz tam również zgłosić celowe zachowanie nieuczciwego kupującego . Kasę odzyskasz. Po zamkniętym sporze na eBay spodziewaj się ,że płatność zostanie zwrócona kupującemu przez Paypal na rzecz sporu. Gość będzie mieć twój przedmiot + zwrot płatności. Nie odpuszczaj . Pisz do skutku. Na twoim koncie eBay będziesz mieć saldo ujemne powyżej 800 zł ( wartość ponad 200 eur). Skutkuje to tym ,że jak nie uregulujesz tej kwoty to nie będziesz mieć możliwości wystawiania nowych ofert na eBay. Uregulujesz tę kwotę  i wówczas saldo masz dodatnie,  i możesz znowu wystawiać nowe aukcje. Przechodziłem przez to więc wiem czym to skutkuje. Wszystko za sprawą jakiegoś nieuczciwego kupującego. Pozdrawiam i życzę powodzenia w odzyskaniu płatności.

Wiadomość 4 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Wiem, że trochę długo ale na to nie mam wpływu i przez to tną standardy sprzedaży.

Pisałem, że napiszę do nich trzeci raz. Nie wiem kto tam siedzi czy znają angielski a może ja nie znam i piszę niezrozumiale. Nie sądzę abym pisał nie w języku angielskim.

Napisałem tak.

 

I'm asking you for the third and I thing the last time. I don't know why you keep claiming that the package nr CP196436296PL hasn't arrived to Australia. The parcel has arrived 28th November 2016 what can be confirmed on Polish Postal Service tracking site. Can't you see it ?
I'm sending you the web link to the tracking site once more. I don't know why the direct link is being cut by the eBay site.
I'm adding the link below:

 

http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=CP196436296PL&lang=en

 

If it won't open please try to copy the parcel nr: CP196436296PL to the Polish Postal ServiceTracking Site:

 

http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

The other way to check the delivery of the parcel is to visit the following address:


http://www.trackitonline.ru/?CCode=US

 

I've consulted this matter with the Polish Postal Service Crew and they've confirmed that the package has been delivered.
I don't know what your claims are based on but it's some kind of a joke.

I'm giving you a full Postal tracking below. I'm affraid that the buyer will never close the case.

 

Oni swoje proszę i nie czekałem chyba pół godziny

 

eBay
RE: RE: RE: Odzyskiwanie pieniędzy za sprzedane przedmioty SR# 1-94625856792


Dear Grzegorz,

 

Thanks for contacting us back.

 

I have checked the tracking number that you've provided wherein it shows: (Item delivery 2016-11-28 18:00  International Postal System). Please be guided that  this doesn't show any specific location as to where the item has been delivered. For this, kindly contact the buyer to confirm whether they have already received the item for them to close the case  or you can asked eBay to step in and help in making a decision starting December 01. We appreciate your cooperation if you have any questions please let us know.

 

Thanks for choosing eBay!

 

Warm regards,

 

Laarni C.

eBay Customer Service

 

Co ciekawe na każdy mail kto inny odpisuje. Trzy osoby udają głupa.

Nie dołączę screena bo nie mam gdzie go załadować brak załącznika. Odbijam tylko piłeczkę.  Napiszę za chwilęczwarty raz a potem telefonicznie zrobię bałagan w ich soczystym języku. Idiotyzm do kwadratu.

Dodam jescze ten link bo nie dałem poprzednio:

http://www.17track.net/en/track?nums=CP196436296PL

 

 

 

 

Wiadomość 5 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Jest taki pieprznik, że nawet nie wiesz skąd dostajesz odpowiedź. Piszesz do ebay.pl w języku polskim dostajesz odpowiedź po angielsku albo niemiecku. Nie wiem co się dzieje.
Wiadomość 6 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Ostatni raz piszę i zobaczę jaki boot odpisze.

 

I still have the patience to reply but belive me that's not the only thing I do. Belive me, this is really stressful and I'm really losing my nerves.
I really don't get it. Can't you see that the parcel has been delivered to Australia to the correct address?

The truth is that there's no package registration on the Australian Postal Service if your'e looking for one there.

I can tell you from my experiance that Australian Postal Service does not register packages from Poland.

The buyersare aware of that, that's why they sometimes take an advantage of it.

If you've had some good will you could check it on international sites.
You claim that you've checked it. That's strange, I can see that the package has been delivered and you can't.
That's why I'm sendiu another tracking site link where you can clearly see that it has arrived and has been collected. Maybe here you'll be able to see it:

 

http://www.17track.net/en/track?nums=CP196436296PL

 

If this time the case won't be closed, I kindly ask for an email address to your superior where I can send a screenshot which shows the delivery information.

Three different people are replying my emails. This is irritating and unprofessinal

The buyer is taking an advantage to earn extra 219 EUR.

 




Wiadomość 7 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Na twoim miejscu nie ustępowałbym. Pisać do skutku. Ebay.pl odpowiada po zamknięciu sporu ,że następne wiadomości będą ignorowane. Nie przejmować się . Pisać i opisywać sprawę skrupulatnie ,ale minimum słów. Nie za dużo jak na jedna wiadomość. Za każdym razem zgłaszać do ich serwisu zachowanie kupującego. W moim przypadku jak usłyszałem ,że mam dogadać się z kupującym poza serwisem eBay od razu im napisałem ,że nic nie załatwiam poza serwisem eBay . To jest niezgodne z regulaminem serwisu eBay. Pisał to pracownik eBay. Wyśmiałem go  ale nie abym był wulgarny. Rzeczowo napisałem co o tym myśle. Co do cięć sprzedaży w sensie obniżania kosztów przesyłek. Uważam ,że jest to bezsensowne. Po co masz dopłacać do przesyłki??? Obcokrajowiec ma za nic Polaka. Oni nie przejmują się nami a ich koszty przesyłek wcale nie są tańsze. Są droższe niż z Polski do Unii Europejskiej i na inny Kontynent. Sprzedawać po kosztach nie ma sensu. Sprzedawać na siłę też nie ma sensu. Jesli kupujący proponuje obniżenie kosztów przesyłki lub proponuje niższą cenę za towar należy od razu zaznaczyć ,że nie ma takiej opcji. Ty idziesz na ustępstwa a on potem zakłada ci spór '' o niezgodność przedmiotu z opisem'' lub '' inny towar niż zamówił''. Odsyła nie twój towar tylko podmieniony i zniszczony  lub nie odsyła go wcale. Takich tępych gości należy unikać . Nigdy nie wysyłać jak adres nie zgadza się z adresem podanym w koncie PayPal. Poza tym jak gość ma konto niezweryfikowane lub płaci z innego konta niż swoje to zwracać kasę i dziękować za taką niepewną transakcję.

Wiadomość 8 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

NIe daj się ! Ja mam prawie to samo !

Ebay schodzi na psy ! obsługa klienta siadła beznadziejnie,zero telefonu,zero kontaktu ! Koszmar ! Każdy może sprzadawce orżnąć zgodnie z przepisami Ebay. Może otworzyć spór z Ebay,z Paypal,jak mu sę żywnie podoba. Kasę i tak nam zabiorą,bo kupujący ma zawsze racje ! !

 Ja mam kolesia z 3 punktami z Niemiec,dwa razy mu sprzedawałem płytę cd w odstępie 3 miesięcy. Płyta nowa fabrycznie zafoliowana i 2 razy reklamacja. Pierwszym razem sam mu zwróciłem połowę kasy dla spokoju,ale tym razem się nad tym zbiegiem okoliczniści zastanowiłem i dałem opcje ,że jak odeśle towar,dostanie zwtot kasy. I co ? Ebay rozstrzyga na korzyść kupującego i daje "częściowy zwrot",ale zabiera wszystko. I teraz kupujący ma i cd i kasę . Nawet nie musi odsyłać niczego,a ja piszę maile i odbijam sięod ściany,bo im się już nawet odpisywać nie chce ! czy to nie jest złodziejstwo w czystej postaci ! Przecież ten koles będzie u innych robił takie same przekręty ! Nie sądze,że tylko mnie robi w wała ! Ten z australii ma teraz takie same możliwości ,co mój Niemiaszek !

 K O SZ MA R !

Ale nie możemy się poddawać !!!!!

 

Wiadomość 9 z 10
ostatnia odpowiedź

To jest ciekawe

Walka do skutku. Blokować użytkownika ,aby więcej nie miał możliwości kupowania.Pozdrawiam

 

Wiadomość 10 z 10
ostatnia odpowiedź