anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient otwiera spór - nie otrzymał przedmiotu

Witam, sprzedaje od kilku miesięcy na ebay, trtafił się klient który kupił dwa przedmioty za jeden zapłacił, za drugi nie zapłacił, pytam w e-maily czy będzie płacił za drugi czy anulować - zero odpowiedzi 2 dni, więc wysyłam ten który opłacił, dziś 28.04 otwiera sprawę iż nie otrzymał przedmiotu i żąda zwrotu wpłaty, sprawdzam status na usps w trackingu  "dostarczono 28.04" numer trackingu usps dodane na ebay odrazu po wysyłce, po kliknięciu wyświętla się prawidłowo status "delivered"

 

Jakim prawem taki człowiek otwiera sprawę iż nie dostał przedmiotu jak funkcja trackingu ebay wyświetla doręczono? Przecież to nonsens, jak system ebay dopuszcza zakładanie sprawy w takim przypadku, proszę o poradę co z tym zrobić.

z góry dziękuje

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania

Klient otwiera spór - nie otrzymał przedmiotu

sprawa jest wygrana,nie musisz się denerwować.Druga kwestia,jak to jest możliwe? odpowiedź brzmi "prawo dżungli" czyli większy zjada mniejszego.

Ten kupujący popełnił błąd,mógł otworzyć return request ,wtedy byś stracił pieniądze na 100%.

Miałem przypadek że kupujący otworzył mi sprawę o nieotrzymanie przedmiotu 2 godziny po zakupie,tak profilaktycznie żeby przypadkiem nie przyszło mi do głowy nie wysyłać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Klient otwiera spór - nie otrzymał przedmiotu

Spokojnie. Nie denerwuj się. Wszystko jak wyżej napisano.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Klient otwiera spór - nie otrzymał przedmiotu

sprawa jest wygrana,nie musisz się denerwować.Druga kwestia,jak to jest możliwe? odpowiedź brzmi "prawo dżungli" czyli większy zjada mniejszego.

Ten kupujący popełnił błąd,mógł otworzyć return request ,wtedy byś stracił pieniądze na 100%.

Miałem przypadek że kupujący otworzył mi sprawę o nieotrzymanie przedmiotu 2 godziny po zakupie,tak profilaktycznie żeby przypadkiem nie przyszło mi do głowy nie wysyłać.

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Klient otwiera spór - nie otrzymał przedmiotu

Spokojnie. Nie denerwuj się. Wszystko jak wyżej napisano.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Klient otwiera spór - nie otrzymał przedmiotu

Dzięki za pomoc, bo to był towar za 200GBP -  nerwy były, dziś ebay zakończyło spór na moją korzyść...

pozdrawiam i dziękuje

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź