anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ebay nie liczy się ze sprzedawcami i naraża nas na straty i nerwy.

To nie jest uczciwe i nie jest etyczne ze strony ebay.

Mam trzy spory odnośnie nieodebranych przesyłek do USA.

Czały czas mam spór i zaplokowane pieniądze bo kupujący niby nie odebrał.

W korespondencji wynika, że odebrał i USPS pokazuje też, że odebrane 21.10.2014.

Polski ebay odsyła mnie do USA abym tam pisał. Przecież  zarejestrowany na ebay.pl i mimo, że sprzedaję wszędzie nasz ebay.pl powinien mi pomóc. Oni jednak wysyłają mi odpowiedzi kopiuj wklej wciąż standardowe odpowiedzi. Potem chcą aby wypełnił ankietę na obsługę klienta. Przecież powinni dostać same minusy.

Także prawie 2000 koła jestem na tą chwilę w plecy.

Co z tym zrobić skoro ebay.pl nie pomoże tylko odsyła do ebay.com czy tam pisać elaboraty czy to pomoże ?

Przecież wyrażnie widać, że przesyłki są odebrane a kupujący nie zamykają sporu.

 

 

Druga sprawa to wkurzają mnienieprzemyślane zakupy. Dotyczy to na ebay,de.

Kupują towar wartości pd kiluset złotych w górę i cisza. Nie płacą. Wytaczam spór oczywiście zwrot prowizji ale to jest denerwujące.

Jest takich klientów sporo.

 

Najgorsze jest to, że kupujący są bezkarni robią co chcą z nami sprzedającymi. Oni mogą walnąć wocha negatywa co kolwiek. Zablokować wytoczyć spór poprostu wszystko. My nic absolutnie nic. Nawet negatywnej opinii gdy załuży taki klient.

Przecież on może bezkarnie robic co tylko żywnie mu się podoba.

 

 

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Ebay nie liczy się ze sprzedawcami i naraża nas na straty i nerwy.

Kupujcy  sa na uprzywiejowanej pozycji: taki jest trend polityki Ebay i taki pozostanie bo kupujacy to zrodlo dochodu. Sprzedajacy bez kupujacych nie sa zrodlem dochodu. Sprzedajacych jest wiecej niz kupujacych.

 

Wiec obrona sprzedawcow jest wysylka tylko na potwierdzony adres na Paypal, sprzedaz tylko kupujacym z jakims dorobkiem opini a takze tylko z regionow o niskim procencie oszustw. Pomocnym jest rowniez wkalkulowanie w cene frakcji ewentualnych strat.

 

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Ebay nie liczy się ze sprzedawcami i naraża nas na straty i nerwy.

Przekazałeś te sprawy do rozstrzygnięcia przez ebay?

 

Na tych co kupują i nie płacą, ustaw po prostu opcję automatycznego otwierania i zamykania spraw o nie otrzymanie płatności. Wybierasz po ilu dniach niepłacenia sprawa ma się otwierać. Uzywam od paru lat i wszystko działa automatycznie. Do klientów co nie płacą nic nie piszę, szkoda prądu, mają automatyczne powiadomienia od ebay.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Ebay nie liczy się ze sprzedawcami i naraża nas na straty i nerwy.

Dodałeś numer śledzenia na eBayu? Jeżeli nie to zrób to. Jakiego kuriera podałeś? USPS czy Pocztę Polska? Pamiętaj aby podawać firmę przewozową tą, co dostarcza towar. Czyli jak w USA to USPS (chyba że wysłałeś Fedexem, USP czy innym). Następnie jeżeli przesyłka została odebrana i widać to w trackingu to daj tą sprawę do rozstrzygnięcia przez eBay. Nie powinieneś się o nic martwić.

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź