Brak zapłaty Negatywne Opinie

Mam problem, facet z niemiec kupił na aukcjach kilka rzeczy (kupował od sasa do lasa, podejrzewam ze nie chodziło mu o zakup) po czym napisał że nie zapłaci bo zawyżyłem cenę za przesyłkę, może zapłacić według stawek poczty niemieckiej za jeden list krajowy. Odpuściłem i zgodziłem się na anulowanie transakcji, on to potwierdził. Sprawa zamknięta, prowizja zwrócona, płatność nie nastąpiła. Gość teraz wystawia mi negatywne opinie, można tak!!!. Napisałem do ebay.pl ale dotychczas brak reakcji. Poradźcie coś.

 

                                                                      Hogo3

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Brak zapłaty Negatywne Opinie

popełniłeś błąd,nigdy nie wolno tego robić,anulując transakcję przyznałeś się do przestępstwa.Gdybyś otworzył mu spór to jego negatywy zostałyby usunięte.Facet w komentarzu wiedział co pisać aby nie zostało to usunięte,czyli jakieś farmazony bez kontekstu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Brak zapłaty Negatywne Opinie

popełniłeś błąd,nigdy nie wolno tego robić,anulując transakcję przyznałeś się do przestępstwa.Gdybyś otworzył mu spór to jego negatywy zostałyby usunięte.Facet w komentarzu wiedział co pisać aby nie zostało to usunięte,czyli jakieś farmazony bez kontekstu.

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Brak zapłaty Negatywne Opinie

Jak kupujący prosi żeby anulować zakup z jakiegoś powodu czy bez powodu, też anuluję. Nie miałem jeszcze łba który w podziękowaniu za to wystawił mi negatywa, nawet nie wiedziałem że może to zrobić po anulowaniu.

 

Zgłoś przez "Jak zgłosić nieodpowiednie postępowanie użytkownika", tam podaj wszystkie dane, rozmowy i nagłówki maili. Powinni usunąć, jeżeli z rozmów wynika, że nie doszło do transakcji z winy kupującego, tzn. nie zgodził się na koszty transportu i stawia swoje warunki.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Brak zapłaty Negatywne Opinie

Bardzo wam dziękuję za pomoc, według mnie kłania się tu brak jednolitego regulaminu sprzedaży (przynajmniej ja nie mogę znaleźć), ale tym razem muszę pochwalić polskich pracowników ebay spisali się.

 

"Witaj .................,

Dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay i przepraszam za opóźnienie w otrzymaniu odpowiedzi na Twoje pytanie. Sytuacja ta wynika ze zwiększonej liczby zapytań w ostatnim czasie.

 

Po przeanalizowaniu Twojego zgłoszenia ustaliliśmy, że 3 opinie otrzymana od .............. podlegają pod kryteria umożliwiające ich usunięcie, dlatego z przyjemnością informujemy, że zostały przez nas usunięte."

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź