Bal idioty

Może coś doradzicie, wklejam moją treść prośby do supportu ebay: 

 

Klientka kupiła ode mnie na 2 aukcjach 3 przedmioty, zapłaciła paypal za jedną aukcję (Droższą) po czym napisała do mnie żebym zwrócił jej płatność i wystawił jej żądanie zapłaty za wszystkie 3 przedmioty z łączną opłatą za przesyłkę, Tak też zrobiłem zwróciłem jej płatność. Następnie po otrzymaniu zwrotu, klientka zapłaciła za drugą aukcję (Tańszą) po czym przestała reagować na jakąkolwiek (wielokrotną) próbę kontaktu. Co mam teraz zrobić, nie mogę zgłosić sprawy o zaległą płatność lub anulowanie transakcji (ebay to uniemożliwia), lub jej dokończenie (brak kontaktu z nabywcą). Czy to jest jakiś nowy rodzaj wyłudzenia?. Proszę o pomoc ebay w rozwiązaniu sprawy a nie odpowiedż z automatu co się niestety często zdarza.

 

Na deser odpowiedź idioty, albo maszyny bo z ciekawości przerzuciłem tekst przez translatora i nadal się można domyśleć o co chodzi, dwa nawet gdybym chiciał zrobić to co podpowiada bota to system ebay'u to uniemozliwia 

"

Dziękujemy za skontaktowanie się z obsługą klienta eBay dotyczące elementów sprzedawane kupującemu ........". Nazywam się Pankaj. Jestem szczęśliwy, aby pomóc z tym.

 Rozumiem twój problem, że kupujący pierwszy płacili ...... EUR dla elementów. Następnie kupujący poprosił o zwrot pieniędzy i dokonał zakupu ponownie dla ........EUR. Wiem, że czujesz się oszukany przez kupującego 

Jednak w takiej sytuacji, jeśli nie chcesz kontynuować transakcję. Anulowanie transakcji. Gdy kupujący akceptuje żądanie anulowania transakcji. Otrzymasz prowizję sprzedaży przedmiotu, który automatycznie sprzedane.

 

Musisz zalogować się na eBay.de otworzyć żądanie anulowania transakcji.

 

1. Zaloguj się na eBay.de

2. Przejdź do strony Mój eBay.

3. Kliknij na "Centrum".

4. w ramach "Sprzedawane artykułu."

5. Wybierz "Mają uzgodnione z kupującym o anulowanie transakcji."

 

I postępuj zgodnie z instrukcjami, aby otworzyć formularz żądania Anuluj transakcję.

 

To była moja przyjemność pomóc dziś, Dziękujemy za skontaktowanie się z eBay. Proszę wrócić do nas na wszelkie dodatkowe pytania/wyjaśnienia.

 

Pozdrowienia

 

Pankaj

Obsłudze klienta eBay"

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Bal idioty

mogli dac po prostu linka do http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html ...

 

wyjasnij z  jakiego powodu nie masz możliwości anulowania transakcji dla tej drugiej (tanszej) aukcji jesli najpierw zaplacila za jedna (drozsza) aukcje i zwrociles jej ta kase? Nie masz opcji Rozwiaz problem czy pojawia sie jakis komunikat z bledem?

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź