anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

Jak w temacie. Kupił zapłacił i na drugi dzień mail, że chce anulować tansakcje bez podania przyczyny (towar nie wyslany ).

Jak to technicznie zrobić aby dostać zwrot prowizji  od eBay, co musze zrobić. Jakie kroki wykonać.  Oddaje mu pienieniądze z PayPal i dalej co ?

 

Podpowiedzcie 120 zł prowizji się nalezy i do zwrotu.

A nie mówiłem, że mam październik pod górkę Sfrustrowany mężczyzna

 

Dziękuję za podpowiedź.

Pozdrawiam.

Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

1. Mój eBay

2. Moje konto -> Centrum rozstrzygania

3. Sprzedałem(łam) przedmiot. -> Kupujący i ja zgadzamy się anulować transakcję

 

Dalej o ile dobrze pamiętam:

 

4. Wpisujesz numer przedmiotu

5. Wybierasz kupującego (patrz po dacie zamówienia)

6. Wybierasz powód coś w stylu, że kupujący zwraca przedmiot lub zmienił zdanie

7. W dodatkowym polu dla kupującego napisz, że anulował zakup i że teraz zwrócisz mu pieniądze

8. Zatwierdzasz, przechodzisz do Paypala i oddajesz kase

Czekasz co zrobi kupujący

9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya

9b. Jak kumaty to otrzymasz zwrot prowizji

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

"9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya"

 

U mnie po kilku dniach otrzymalem opcje zakonczenia sprawy, zakonczylem i otrzymalem zwrot prowizji. Jesli kupujacy nie odezwie sie, zajrzyj do centrum rozstrzygania i sprawdz czy mozes sprawe zamknac. Chyba po 3 lub 7 dniach...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

ja mam menedzera sprzedazy wiec napisze jak to wyglada

 

wchodzisz w przedmiot rozwijarz liste wybierasz Otworz sprawe/Anuluj transakcje nast kupujacy i sprzedajacy uzgodnili ze transakcja nie zostanie ukonczona i wybierasz z listy pierwsza albo druga pozycje, bo nie pamietam jak one brzmia, wiem ze trzecia pozycja brzmi "kupujacy zwraca przedmiot aby otrzymac zwrot pieniedzy" no i kupujacy otrzymuje wiadomosc od serwisu, albo to potwierdzi albo nie kliknie wcale, wtedy na osmy dzien prowizje masz zwrocona

 

gorzej, jak bedzie nie wiadomo kto i odrzuci wtedy, serwis prowizji nie przyzna i bedziesz musial do  nich napisac

 

 

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

Nie mam tego ustrojstwa. Mimo to dziękuję.

Inny prosty sposób ?

Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

1. Mój eBay

2. Moje konto -> Centrum rozstrzygania

3. Sprzedałem(łam) przedmiot. -> Kupujący i ja zgadzamy się anulować transakcję

 

Dalej o ile dobrze pamiętam:

 

4. Wpisujesz numer przedmiotu

5. Wybierasz kupującego (patrz po dacie zamówienia)

6. Wybierasz powód coś w stylu, że kupujący zwraca przedmiot lub zmienił zdanie

7. W dodatkowym polu dla kupującego napisz, że anulował zakup i że teraz zwrócisz mu pieniądze

8. Zatwierdzasz, przechodzisz do Paypala i oddajesz kase

Czekasz co zrobi kupujący

9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya

9b. Jak kumaty to otrzymasz zwrot prowizji

 

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

"9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya"

 

U mnie po kilku dniach otrzymalem opcje zakonczenia sprawy, zakonczylem i otrzymalem zwrot prowizji. Jesli kupujacy nie odezwie sie, zajrzyj do centrum rozstrzygania i sprawdz czy mozes sprawe zamknac. Chyba po 3 lub 7 dniach...

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

Dziękuję za pomoc

Wiadomość 6 z 7
ostatnia odpowiedź

Anulowanie transakcji na prośbę kupującego

Też dziękuję.
Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź