anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

OSZUŚCI ebay / mobile.de /autoscout24

państwo chcę się zwami podzielić swoim nowym doświadczeniem B-)

Chcieliśmy z Żoną zakupic duże rodzinne auto ............. więc jak to zwykle robie skorzystałem z ebay www.mobile.de oraz www.autoscout24.pl nie raz korzystałem z tych stron. Kupiłem juz około 10 aut przez internet w calej europie często nie widząc ich przed dostarczeniem.

Znalazłem samochód który mnie iteresował była dobra cena i dobry przebieg. Napisałem do firmy która wystawiła auto że jestem zainetesowany tą ofertą.

dość szybko otrzymałem maila zwrotnego:

The vehicle is in good condition, has no technical damage at all, no scratches or dents, no hidden defects.
I have worked in Germany for the last year and I've purchased the car there.The car have german documents and will come with full service history. My company wanted me back home, so currently I'm in England (UK). I've brought the car home with me and it's now located in England.
I'm trying to sell it at this price because I don `t use it anymore (the steering wheel is on left side and it' very difficult for me to drive it), it `s a pity to keep such a car and not to use it.
I tried to sell the car in UK, but nobody want`s to buy a left side steering wheel car.
My car is already at the one shipping company from here, from UK, at their local representant.(I paid this company to take care about transaction).
We can have a deal if you are really interested to buy it.
The price is correct and it's not negotiable and it also includes the transport.
Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all.

wszytko wygladało super ale równoczesnie znikło ogłoszenie na autoscout24 troszke mnie to zaniepokoiło ale juz kupowałem auta na całym swiecie wiec podszedłem do tego dość spokojnie.

Po długich rozmowach ze sprzedającym otrzymałem takiego maila:

If you are ready to start this transaction go to http://www.automobile-etransport.co.uk/ register with your e-mail address and let me know after that so I can start the transaction, after the transaction is started you will receive all details about the payment and shipping.I already signed a contract with the shipping company and I paid all the taxes and I have no interested in loosing that kind of money.The car is ready to be shipped to any location.This is the only way and my only condition in this transaction.
(IF YOU DON'T ACCEPT THE TRANSACTION TERMS,PLEASE DO NOT INSIST WITH OTHER SOLUTIONS.)

wszedłem na podana strone hmmmmmmmm super wszystko profeska ale dalej coć mi nie dawało spokoju ?:|
zaczełem wypytywać o miejsce postoju samochodu o dokumenty itd....

wkońcu dostalem takiego maila :

1:FIRST OF ALL YOU WILL HAVE TO REGISTER AT www.automobile-etransport.co.uk .
2:I will create the trasaction with www.automobile-etransport.co.uk and you will receive an email from them regarding that transaction
3:you will have to accept that transaction and when you do this you will have to login into you www.automobile-etransport.co.uk account.
4: after you accept that transaction you will receive the email with the invoice of the payment .
5:you will have to send the deposit payment to the shipping company in order to start the shipping.
6:you will receive the car (you have 5 days to inspect the car) if you like it you will have to pay the rest of the money to the shipping company.
7:In case that you do not like the car you will have to return the car to the shipping company and you will get your depoist payment back

zaczelo mnie to coraz bardziej zastanawiać wszystko ?:|?:|

po wielkich poszukiwaniach trafiłem na forum ebay.de:

http://community.ebay.de/forum/ebay/thread.jspa?threadID=116591&start=6930&numResults=30

na którym moje obay zostaly potwierdzone X-(

trafiłem na ogloszenie zamieszcone prawdopodobnie przez mafie Rumuńska która w ten własnie sposób pozyskuje pieniądze.

dlatego że ciagle bylem w kontakcie ze sprzedającym postanowilem zagrać mu troszke na nosie

napisałe ze w poniedziałek przylatuje do UK ogladnąć auto potym tekscie komunikacja umarła :^O

PISZE TO JAKO PRZESTROGE UWAŻAJCIE I WERYFIKUJCE FORMY PŁATNOŚCI

PS: ostatnio odzyskałem pare setek$ za zakupiony laptop w USA który zaginoł ale tylko dlatgo odzyskałem że płatność była przez PAYPAL oszusci tylko czekają na nas 😞
Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

a moze tak zmienic temat na 'oszusci http://www.automobile-etransport.co.uk/ '  bo to jest bardziej rzeczowe info...

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Ja miałem podobną sytuację ale z Polskimi oszustami. 

Szukałem samochodu od 2 miesięcy na mobile.de i na autoscout24.de i nagle trafił się odpicowany, z dobrym przebiegiem i za okazyjne pieniądze samochód. W treści ogłoszenia było napisane, że samochód sprzedaje prywaciarz Franz Muller z Hanoweru. 

Jednak coś mi nie dawało spokoju i oglądając zdjęcia zauważyłem w tle samochodu słupki przy drogach (pikietaż) z paskiem odblaskowym w kolorze czerwonym. Z paskiem czerowm słupki są w Polsce a w Niemczech są z czarnym. Nagle mnie coś olśniło, że już gdzieś widziałem ten samochód na polskiej stronie ogłoszeniowej OLX. Wszedłem na OLXa i okazało się, że były te same zdjęcia i ten sam opis samochodu jest  w ogłoszeniu z Ostrzeszowa. 

Także, jeżeli ktoś myśli, że może kupić przez Internet samochód od prywaciarza z Niemiec to radzę to bardzo dobrze zweryfikować. 

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź