jak walczyć z reklamacjami

Witam serdecznie,


Może tak na sam początek wyjaśnie czym się zajmuję 🙂 Od dwóch lat prowadzę własną działalność gospodarczą na terenie UK i zajmuję się sprzedażą mebli, poprzez zakup u polskiego producenta, wysyłkę na mój magazyn w UK i skończywszy na sprzedaży klientowi w UK.

Praktycznie od samego początku jak zaczłem sprzedaż poprzez eBay/PayPal mam problem. A mianowicie, klient sam uszkodzi mebel, np. wyłamie płytę, gdzie ja nie mogę uznać reklamacji, gdyż owe uszkodzenie zostało dokonane z winy klienta, przez co klient otwiera spór na eBay lub PP no i oczywiście zawszę sprawę wygra... nie rozumiem tego. Nie ważne jakie dowody przedstawie i tak wcześniej czy później ebay z mojego konta PP oddaje mu pieniądze. Nie ma znaczenia również jaki posiadam regulamin. Kłóciłem się z nimi już nie raz i nie dwa razy ale niestety to nic nie daje. Chciałem się Was doradzić czy jest może na to jakiś sposób ? Czy mam się z tym udać do prawnika ? Czy wogole coś to da ?

Proszę o pomoc.
Przemek

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

jak walczyć z reklamacjami

Co mowia w tym temacie i na argumenty za kazdorazowym obciazeniem Ciebie zwrotem kasy prawnicy z UK? 

 

Zakladajac, ze reklamacje wynikaja z rzeczywistego uszkodzenia przez kupujacego towaru przy montazu, czy jakis rodzaj czesci ulega uszkodzeniom najczesciej? Czy instrukcja jest czytelna i dostosowana do profilu klienta z UK?

 

Czy mozesz zwiekszyc cene, by to sobie zrekompensowac i nadal miec atrakcyjne ceny?  

 

 Jak z takimi problemami radzi sobie konkurencja? 

 

jesli jak piszesz dostarczasz wlasnym transportem, mozesz zaoferowac montaz na miejscu przez swoja / sprawdzona ekipe?

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

jak walczyć z reklamacjami

Tak jak napisał przedmówca , przemyśl temat montażu u klienta oczywiście odpłatnie , lub dolicz koszt transportu lub cena produktu 
tak aby związana strata czasu na montaż została pokryta.

z paypal nie wygrasz , kupujacy napisze że przedmiot uszkodzony i nic nie zrobisz , a dobrze wiem ( nie raz składałem) że brak wiedzy a może brak doświadczenia , nie raz uszkodziłem składany mebel - od razu pierwsza myśl zwrot bo 'zle wyciete'

I tam właśnie polega cały problem, a paypal nie przyjmuje tłumaczeń że : Montaż nie prawidłowy , Uszkodzenie w transporcie itp.

Pozdrawiam  i życzę Sukcesów 🙂

 

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

jak walczyć z reklamacjami

Mieszkasz w UK, masz firmę w UK, sprzedajesz dla tych pacanów w UK  nie roizumiem po jaka jasna cholere w ogóle przyjmujesz wpłaty od tych pacanów paypal-em?

Maja konta w banku niech płaca przelewami lub szybkimi płatnościami ale nie tym *********** paypalem.

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź