anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

cd-gb
Użytkownik

Jestem strasznie rozczarowany polityką serwisu!


 


Sprzedałem przedmiot za granicę, wysłałem go natychmiast listem poleconym priorytetowym za potwierdzeniem odbioru. Kupujący otworzył mi sprawę, twierdząc że przedmiotu nie otrzymał. Szybko poszedłem na pocztę złożyć reklamację, Pani w okienku poinformowała mnie że reklamacja może potrwać nawet trzy miesiące gdyż jest to przesyłka zagraniczna. Po powrocie do domu wysłałem wymagane dokumenty.


 


1. Numer nadania przesyłki.


2. Skan potwierdzenia nadania przesyłki.


3. Skan potwierdzający złożenie reklamacji.


4. Skan druku reklamacyjnego.


 


Jako że sprawa została otwarta w serwisie uk najpierw napisałem no nich.


Odpowedź od poczty dostałem po ponad miesiącu. Oczywiście z potwierdzeniem że przesyłka została odebrana przez kupującego w danym dniu. Wysłałem więc skan do serwisu uk, odpowiedz dostałem bardzo szybko. Że wszystko się zgadza i że zajmie się tym odpowiedni dział. A odpowiedz dostanę 14-tego (czyli za tydzień). Czekam tydzień, dwa, nic. Więc napisałem ponownie! Zostałem poproszony o cierpliwość. Czekam kolejne dwa tygodnie i nic, więc napisałem znowu i cisza. Napisałem jeszcze kilka razy niestety bez odpowiedzi.


Zacząłem pisać przez ebay.pl i sprawa się powtórzyła. Co tydzień przez prawie dwa miesiące odpisywali mi że proszą o cierpliwość. Gdy już nie wytrzymałem i napisałem im kilka niecenzuralnych słów dostałem odpowiedź że sprawa została zamknięta ponad miesiąc temu!


 


Oczywiście nie liczyłam na zwrot gotówki. Naiwnie liczyłem na jakieś odliczenie tych pieniędzy od salda sprzedającego czy chociaż na jakąś odpowiedź że kupujący oszust został w jakiś sposób ukarany. Niestety olali mnie! A ja straciłem pieniądze i towar.


 


Ostatnio sprawa się powtórzyła z innym kupującym. Pieniądze oddałem mu natychmiast. Szkoda zachodu i tak mnie przecież potraktują jak złodzieja. Choć jestem już w plecy ponad 100zł.


 


Ciekaw jestem czy ktoś miał podobne sprawy?


 


 


 CD-GB


 


 

Wiadomość 1 z 31
ostatnia odpowiedź
30 ODPOW. 30

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

cd-gb
Użytkownik

Z ostatniej chwili !



Odpowiez od serwisu 🙂



W przypadku spraw o nieotrzymanie przedmiot:


Kupujący zgłasza sprawę ->


1. jeżeli sprzedający udowodni dostarczenie przedmiotu sprawa zamykana jest na korzyść kupującego


2. jeżeli w czasie sprzedający nie udowodni że przedmiot został dostarczony


- sprawa zostaje zamknieta na korzyść kupującego. eBay zwraca płatność kupującemu a na konto sprzedawcy wysyła fakturę aby sprzedający miał możliwość zwrócenia płatności do eBay.



Przecież to jest chore !


Wiadomość 2 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

Miałem podobną sytuację.


Wysyłałem do USA. Miałem potwierdzenie itd, kupujący otworzył sprawę, ebay zwrócił mu kase. Złożyłem reklamację na poczcie ale reklamacja nie uzasadniona bo przedmiot został odebrany.
Brakowało tylko negatywnego komentarza do tego.



Wystarczy, że kupujący otworzy sprawę i już wiadomo, że stracisz pieniądze i przedmiot. Żal.

Wiadomość 3 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

Pan Tomasz Godziewicz w mailu z 2012-07-05 14:19 napisał...



Jednak NIGDY  spór kupującego nie został oddalony gdy kupujący nie był z kraju w którym lokalna poczta przejmuje nr listu Poczty Polskiej.Niekorzystne



Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal.


Panie Wojciechu, serwis PayPal zawsze sprawdza status monitorowania również na stronie http://sledzenie.poczta-polska.pl/


Nie ma w tym względzie żadnej różnicy w traktowaniu kupujących i sprzedających


Dziękuję i pozdrawiam.


 


Z poważaniem


Tomasz Godziewicz


Dział obsługi klienta


PayPal


Wiadomość 4 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

Rok temu miałam podobną sytuację - wysłałam natychmiast przesyłkę do Korei Południowej. Już po trzech tygodniach kontrahentka wszczęła spór o nieotrzymanie książki, co było dziwne gdyż zapłaciła za zwykłą przesyłkę a nie za priorytet. Złożyłam reklamację, wysłałam do eBay.pl wszystkie możliwe dokumenty łącznie z monitoringiem do momentu opuszczenia granic Polski, gdyż potem (także w Korei) monitoring już nie był możliwy. Po miesiącu korespondencji z bardzo "inteligentnym" człowiekiem otrzymałam ostateczną (bez możliwości odwołania się !) odpowiedź i decyzję - że wina jest moja, bo kontrahentka jest z Francji a ja wysłałam książkę pod zły adres - całkiem nowe tłumaczenie ! Faktem, jest że kobieta była z Francji ale w momencie dokonania zakupu była na uniwersytecie w Korei i taki adres podała jako adres wysyłki podczas płacenia przez PayPal - dowodem był oficjalny jej mail. Ale na moje maile już nie otrzymałam żadnej odpowiedzi - mimo tego że samo eBay.pl miało dowody na moją korzyść !
Zabrano mi ponad 160 zł. ale najgorszy był wynik reklamacji, który otrzymałam po 3 miesiącach - okazało się że babsko odebrało przesyłkę i być może od początku planowała przekręt. Bo oczywiście ona mi pieniędzy nie zwróciła !
Ja zostałam potraktowana jako oszustka a prawdziwa oszustka pewnie śmieje się ze mnie i z eBay.pl
Świeża sprawa - kontrahent z USA zakłada mi spór, że nie otrzymał książki, w mailu jest że próbował ze mną nawiązać kontakt przez eBay - co ciekawe nie mam od niego żadnego maila - więc jak się kontaktował ? To eBay nie ma wglądu na moje konto z wiadomościami od kontrahentów ? To nie widzą, że żadnego maila do mnie nie było ?
Mam wrażenie że My - Polacy - w transakcjach zagranicznych jesteśmy traktowani przez swoich rodaków z serwisu PayPal - jak potencjalni oszuści i złodzieje, gdzie rację ma zawsze kontrahent zagraniczny.

Wiadomość 5 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

"kupujący próbował się z tobą skontaktować".



We wszystkich sprawach które kupujący otworzyli, że nie otrzymali jeszcze przedmiotu, była ta informacja. NIGDY nie otrzymałem żadnej wiadomości od tego kupującego z pytaniem gdzie jest jego przedmiot. Gdy sprawdzałem numer przesyłki, okazywało się, że albo przedmiot jest u niego na poczcie, albo przesyłka wraca do mnie (oczywiście za zwrot musiałem zapłacić).



Kolejna super sprawa - kochane gwiazdeczki (szczegółowe oceny sprzedającego).



Szybkość wysyłki


Swoje przedmioty wysyłam w ciągu 24h. W trackingu jest informacja, że po 2-3 dniach przesyłka została wysłana poza granice Polski. Do USA przesyłka idzie cholernie długo. Więc dlaczego my sprzedający mamy odpowiadać za firmę kurierską? Za to że przesyłkę dostaje po 3-4 tygodniach? A po tem otrzymujemy niskie oceny od kupującego i o super sprzedawcy możemy pomarzyć.....



Opłaty za wysyłkę i obsługę



Skoro kupujący kupuje przedmiot, to zgadza się na warunki podane w aukcji. Czyli w tym wypadku także na koszty wysyłki.



Ja mam podawać w aukcji np. 2 GBP skoro przesyłka mnie kosztuje 4 GBP? Tylko po to aby kupujący mi nie dał niskiej oceny? Niestety.... super sprzedawca jeszcze bardziej się oddala.



Wiadomość 6 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

Ludzie opanujcie sie,



1 primo nie wysyla sie przedmiotow poczta ekonomiczna poza Europe bo wiadomo ze bedzie dluzej szla niz starczy cieprliwosci kupujacemu i wtedy wstopa



2. Sprzedawca musi wszystkiego dopilnowac i jesli towar nie doszedl to jego problem, co zreszta jest logiczne.



3. Szanownym przedmowca zycze wiecej cierpliwosci. eBay jest serwisem kupujacych w przeciwienstwie do Allegro, gdzie rzadzi druga strona.



Pozdro

eBay.pl to Twoje okno na świat!
Wiadomość 7 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

wysyłasz list polecony do kraju w którym tamtejsza poczta nakleja własny nr listu .Nie znasz tego nr listu no bo skąd? kupujący zakłada spór.Spór kończy się po 2 tygodniach,prawo do apelacji do 10 dni.Tracisz pieniądze,odpowiedź z poczty przychodzi po 3 miesiącach że kupujący odebrał przesyłkę przed lub w trakcie trwania sporu.


Co w takiej sytuacji robisz?

Wiadomość 8 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

open_razor: jeszcze powinieneś dopisać, że otrzymujesz negatywa.

Wiadomość 9 z 31
ostatnia odpowiedź

Zostałem oszukany i poniżony przez Ebay!

Zostałem oszukany przez ebay Towar sprzedałem 20 VIII, 22VIII wysłałem, 25 IX  kupujący otworzył sprawę a 27 miał już pieniądze spowrotrem na koncie. Paczkę otrzymał 3 X na moje nalegania ebay twierdzi ze poprzednia decyzja (zwrot pieniędzy) zostaje utrzymana w mocy i że nie da się nic zrobić!!! Po kilku ostrych mailach fantastyczna pani zadzwoniła do mnie z przeprosinami że zrobili wszystko co było w ich mocy, nie poprosili mnie nawet o skan nadania, reklamacji czy potwierdzenia od poczty że paczka została dostarczona.

Wiadomość 10 z 31
ostatnia odpowiedź