anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypróbuj Duży sklep lub Megasklep za darmo przez 90 dni

witam,

skorzystałem z tej promocji , ale opłata za subskrypcję i tak pojawiła sie na fakturze, zero odpowiedzi z działu obsługi klienta,

czy ktos ma równiez podobny problem?

 

tylkomuzyka

 

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Wypróbuj Duży sklep lub Megasklep za darmo przez 90 dni

To błąd  i pracują nad jego rozwiązaniem.

Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Wypróbuj Duży sklep lub Megasklep za darmo przez 90 dni

Ja mam to samo wziołem aby zobaczyć co i jak. I teraz przeczytałem regulamin bbaaaardzo dokładnie i jest tam napisane że w wyjatkowych sytuacjach będzie to na fakturze i jak czytamy dalej należy to zapłacić a nastepnie pisać do działu obsługi klienta o zwrot jak nie napiszesz to ci nie zwrócą. Anulować nie mozesz bo zapłacisz (przed 90 dniami) zmienisz poziom zapłacisz. Powiem tak dałem sie zrobić w wała i uważaj i TY. Pozdrawiam

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Wypróbuj Duży sklep lub Megasklep za darmo przez 90 dni

POMOCY   !!!!!!! Witam , może ktoś mi pomóc . Zmieniłam sklep na duży ( miał byc 90 dni darmowy). A  za opłaty subskrybcyjne i jednorazowe w tym miesiacu mam do zaplaty 570 zł moze ktoś mi pomóc , moze mam zaznaczone coś nie tak. Naprawde jestem załamana,tu swieta czas prezentów, a mój budżet - 570 zl . Dziekuje z góry

Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

Wypróbuj Duży sklep lub Megasklep za darmo przez 90 dni

Za dwa miesiące oddali a teraz za trzeci już nie chcą oddać. Nawet nie ma do kogo pisać bo w odpowiedzi dostaje gotowca "kopiuj wklej" który nawet trudno zrozumieć po polsku.
Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź