anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

Witam,

 

Mam taki problem. Sprzedałem moją prywatną uzywaną kurtkę outdorowo-mysliwską na ebay. W opisie było napisane że jest uzywana w stanie dobrym. Kurtka nie miała żadnych wad. Kupujący po 5 dniach od otrzymania przesyłki nagle otworzył spór że kurtka jest niezgodna z opisem, że ma wyczówalny zapach, że próbował ją uprać 4 razy i zapach nie zszedł i że dla niego w związku z tym jest bezuzyteczna i chec zwrotu pieniędzy. Twierdzi tez że jakoby kurtka ma 10 lat a on oczekiwał zapewne tegorocznej.

 

Odpowiedziałem kupjacemu tak jaki jest stan faktyczny że kurtka jest zgodna opisem uzywana w dobrym w pełni użytecznym stanie, nie nowa ale w pełni uzyteczna, ze widział przecież zdjecia kurki oraz że uzywałem kurtkę ostanio i kurtka nie miala nieprzyjemnego zapachu. Napisałem też że zapach jest kategorią subiektywną i kazdy odczuwa go inaczej i jednemu może sie podobać innemu wręcz przeciwnie, oraz że sztuczne włukna same w sobie mają specyficzny zapach. Polecilem też by wywietrzył kurtkę. Jednak on nadal domaga sie zwrotu mówiac że już wietrzył i że nadal jest zapach i z tego powodu nie może jej używać.

 

Jako że twierdził że kurtka jest dla niego nieużyteczna napisałem tez że nie mam gwarancji że w wyniku prania nie zniszczył kurtki i teraz prubuje mi ją zwrócić. Dodatkowo napisałem że nie moge zgodzić sie na zwrot gdyż straciłbym na tym duzo pieniedzy (przesyłka była dosć droga), oraz że w opisie było wyraźnie napisane ze nie przyjmuję zwrotów.

 

Co mam w takiej sytuacji zrobić obawiam się ze moge stracic nie tylko koszt wysyłki który był dość wysoki ale być może również dostać z powrotem zniszczoną kurtkę a wysłalem w dobrym stanie w pełni uzyteczną. Ocztwiscie paypal już zablokowłą środki. Dodam że kupujacy wystapił z niemieckiego ebay.

Wiadomość 1 z 8
ostatnia odpowiedź
7 ODPOW. 7

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

kupujacy nawet jak nie ma racji to i tak ma rację ....

 

jak widać z  PP i kupującym nie wygrasz - i jak sie nie zgodzisz to paypal i tak prawie na 100% - da hasło kupującemu "zwracaj towar + dodaj tutaj nr trackingowy lub Rkę " i często nawet jeszcze towar nie wróci - a kupujący odzyskuje całą swoją wpłatę.....

 

spróbuj przez PP negocjowac  zwrot cześci kwoty za towar...  bo i tak masz nie wielkie szanse na wygraną... 

 

 

Wiadomość 2 z 8
ostatnia odpowiedź

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

Mnie też oszukali , **bleep** macedończyk zwodził cały czas że mu przesyłka nie doszła , założył sprawę o zwrot pieniędzy , nie docierało do nich że przesyłkę wysłałem i że nie mam info jeszcze z poczty polskiej co i jak z przesyłką , oddali mu pieniądze z paypala, dzisiaj bezczelnie pisze mi że otrzymał przesyłkę odczekał **bleep** dwa dni po zwrocie pieniedzy poszedł na poczte i odebrał przesyłkę brak słów !!! Szmaciarstwo tu większe widzę niż na allegro.

Wiadomość 3 z 8
ostatnia odpowiedź

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

masz gowno a nie szanse na wygraną po to jest ochrona kupujących którzy mogą zrobić co kolwiek sobie chcą z towarem, napisać co koliwek sobie wymyślą i zawsze dostają peniądze z powrotem, a ty możesz się tylko przyglądać jak cię okradają za przyzwoleniem ebay.. smutne ale prawdziwe. w dodatku jeszcze dostaniesz odpowedni komentarz od kupującego gdzie cię zbeszta od oszustów i naciągaczy itp. a ty i tak nic nie zrobisz

Wiadomość 4 z 8
ostatnia odpowiedź

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

Tylko że niby dlaczego ja mam nagocjować zwrot cześci kwoty za towar jesli towar był w pełni wartościowy wszystko było w opisie, widział zdjecia.

 

Mógłbym się ew zgodzić na zwrot, gdyby zwrócił mi za wysyłkę do niego (pokrył przesyłkę w dwie strony), ale tylko w przypadku gdybym mial pewność że stan kurtki jest identyczny jak przed wysyłką a takiej pewności nie mam. Po tym jak kupujący twierdzi że ją wypral 4 razy czyli faktycznie uzywał ja nie mam pewności że nie odeśle mi zniszczonej kurtki i stracę nie tylko za wysyłkę ale dostanę też zniszczony przedmiot.

 

Czy jesli paypal wymusi na mnie zwrot, a kurtka dojdzie do mnie w gorszym stanie czy ja mam prawo załozyć sprawę kupującemu bo taką mozliwośc też rozważam.

 

A ja od razu po wysyłce wysawiłem kupującemu pozytywa za szybką wpłatę.

 

Kupujący nie odpowidział na moją druga odpowiedź na sprawę w ebay gdzie poruszyłem ten temat że nie mam pewności że nie zniszczyl kurtki a teraz chce mi ją zwrócić.

Wiadomość 5 z 8
ostatnia odpowiedź

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

to powinno Ci rozjaśnić sprawę

 

 

Dla mających nadzieję że ebay rozstrzyga,decyduje zgodnie ze stanem faktycznym.NIE ebay (paypal to to samo)ZAWSZE i niezmiennie podejmuje decyzje na korzyść kupującego.Wasza decyzja co wybrać nie ma żadnego znaczenia odrzucenie return request nie ma żadnego znaczenia,jest tam dla ściemy-taki rodzaj żartu.Treść sporu oraz przebieg korespondencji nie mają ŻADNEGO znaczenia.Kupujący mógłby nawet napisać że dostarczyliście im przedmiot z Marsa zamiast z Wenus i to by przeszło.Kupujący nie musi nic udowadniać,nie musi zamieszczać zdjęć,wystarczy że napisze cokolwiek.

Wiadomość 6 z 8
ostatnia odpowiedź

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

Ja już się o tym właśnie przekonałem co kolega napisał na właśnje skórze jak mnie wydymał macedoniec. Tu Klient może wyłudzać towary ile chce a i tak pieniądze odzyska. Ręce poprostu opadają. 

Wiadomość 7 z 8
ostatnia odpowiedź

Rzekomo przedmiot niezgodny z opisem powód - kupującemu nie podoba się zapach

Trzeba wysyłac towar z głową. Zawsze wybierać usługe kurierską z podpisem i śledzeniem. Wtedy mamy niezbity dowód na to, ze klient odebrał i żaden paypal czy ebay nie odda mu pieniędzy. Wiem co mówie bo wysyłałem tysiące przedmiotów róznymi usługami. Te najtańsze bez sledzenia czy podpisu generuja takie własnie sytuacje ale niski koszt usługi i samego towaru równoważył straty. Natomiast w przypadku drogich rzeczy zostaje tylko przesyłka sledzona z podpisem, pomimo że znalazł się niejeden aspsztifikant próbujący wyłudzic kase zawsze gwarantowała wygranie sporu! Musicie liczyc się z kosztem droższej usługi jeżeli chcecie spac spokojnie. Klient równiez ma prawo do zwrotu co kolwiek by mu sie nie spodobało. Pozdrawiam

Wiadomość 8 z 8
ostatnia odpowiedź