92 420 758

Witam wszystkich forumowiczów,

zwracam się z gorącą prośbą o pomoc, jako że ebay.pl milczy od piątku i - póki co - nie reaguje na zgłoszony problem. Jestem nowym użytkownikiem i próbuję zarejestrować konto firmowe. W formularzu jestem proszona o podanie adresu mailowego, po czym niżej (pole: powtórz adres email) mam wpisać go ponownie. I tu pojawiają się przysłowiowe schody, podaję adres email po czym przeskakując do kolejnego okienka adres ten (z pola: powtórz adres email) znika. Następnie zatwierdzam wypełnione w formularzu dane i otrzymuję komunikat, że wszystkie pola zaznaczone muszą być wypełnione i kieruje mnie właśnie do tego pola (powtórz adres email), i sytuacja powtarza się bez końca. Zgłosiłam się z tym problemem bezpośrednio do pomocy na ebay.pl, ale poza automatyczną informacją zwrotną o przyjęciu zgłoszenia nie dostałam żadnej wiadomości, a muszę działać.

 

Kolejne pytanie dotyczy weryfikacji konta poprzez telefon. Jeszcze do tego etapu nie doszłam bo zblokowała mnie powyższa sytuacja, ale mając w/w doświadczenie zaczynam obawiać się, czy kolejny etap weryfikacji nie będzie jeszcze bardziej problematyczny. Więc zawczasu zapytam 🙂 czy jeśli wybrałam formę weryfikacji konta firma poprzez tel stacjonarny, to będę zmuszona podać nr stacjonarny? Czy wystarczy nr komórkowy? Nie mam nr stacjonarnego, natomiast wybrałam taką formę aktywacji, bo listem będzie za długo szło a karty kredytowej również nie posiadam.

Bardzo proszę o pomoc i ewentualne podpowiedzi.

Z góry dziękuję serdecznie,

Paulina.

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

92 420 758

Witam, 

 

 Może warto spróbować na innej przeglądarce ? 

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź