Prawa obsługi ebay, jakie właściwie one są ? z kim mamy doczynienia ?

Poszę napisać mi jakie uprawnienia posiada obsługa ebay a dokładniej jeżeli po kontakcie z obsługą dostaje wiadomość że skontaktujecie sie ze mna w przeciagu bodajze 48h to czy macie prawo się ze mną jednak nie kontaktować lub odmówić kontaktu jeżeli tak to proszę podać konkretny przepis waszego czy regulaminu ebay na który możecie się powołać.

Na zgłaszany problem powinienem zawsze mieć odpowiedż szegolnie jezeli odpowiedz wczesniejsza była nie wystarczająca lub jej forma była nie zrozumiała czy tez problem w ktorym mił pomoc konsultant został zle rozwiązany.

W przypadku naruszeń prawnych czy zasad ebay prosze przedstawić mi procedure czy np mozna otworzyc sprawe cywilna takiemu konsulantowi czy tez jak to wygląda ?

Niestety takich rzeczy dopuszcza sie co raz częsciej obsługa,wypowiedzi sa nie profesjonalne mało rzetelne, ocena nie jest obiektywna i często krzywdząca sprzedawce i nie odnosząca sie wcale do programu ochrony sprzedających>z uwagi na ten fakt chce wiedzieć z kim/czym mam doczynienia i jak mozna sie bronić i ewentualnie bronic np na drodze sądowej.Mam prawo do takich informacji.

 

Wiecej o obsłudze która często nie ma pojęcia o tym co odpisuje, nie ma pojęcia o runku powiedzmy motoryzacyjnym na którym działam, nie stosuje się do zasad aukcji czy też ebay, praw zwrotów itd...jak taka obsługa ktora np spotkałem się z tym że mowi ZEBY NIE STOSOWAĆ SIE DO OPISU ! może oceniać obiektywnie czy np dana ocena mi się należy czy nie ?

Panie np które nie mają pojęcia o tym że jeżeli w danej części,danej aukcji występuje nr OE jest jedyną gwarancja na to że dany produkt będzie pasować, PISZE im o tym ! informuje wielokrotnie że klient ktory nie porównał tego numeru i część mu nie pasuje jest błędem klienta a nie sprzedawcy który wysłał dokładnie to co zamówił klient ! Kompletnie to do nich nie dociera co cały czas przeszkadza w dobrym prowadzeniu konta.

 

Przykład osoby ktora kupiła dwie nerki do bmw po wysyłce juz towaru żąda od nas wysyłki tych nerek jednak w innej wersji i pisze że wystawi nam ocene pozytywna TYLKO w przypadku doreczenia mu tego co on napisał nie tego co zamówił , wysłał zdjecia ze dostał nie te co chce wystawił ocene negatywną a obługa pisze ze oni nie mogą usunac takiej oceny mimi ze kupujacy złamał zasady sprzedazy, Pani pisze ze to są odczucia kupującego...makabra !! 

Pokaż cały temat

powiem tak... to jak rzucanie się z motyką na słońce.Oni mają wszystko w regulaminie który jest bardzo zawiły i traktuję sprzedawcę niemalże jak przestępce z góry.Możesz sie z nimi procesować w U.K,na prawników pójdą duże pieniądze,ale  już w pierwszym dniu zablokują ci dozywotnio możliwość sprzedaży (mają to w regulaminie)

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay