Brak protokołu szkody, kupujący żąda zwrotu pieniędzy - prośba o pomoc

Witam serdecznie,

 

Ostatnio sprzedałem przedmiot do Dani, paczki wysłane kurierem (paczki ubezpieczone). 

Paczki zostały odebrane od kuriera, lecz kupujący nie sprawdził od razu czy nic się nie stało ich zawartościa.

Podpisał odbiór kurierowi (czyli potwierdził ze wszystko jest ok) , a dopiero później wszystko rozpakował.

Niestety okazało sie, że dwa koła zostały uszkodzone podczas przesyłki - otrzymałem zdjęcia do kupującego.

Kupujący otworzył mi sprawę, że towar niezgodny z opisem i teraz żąda od mnie zwrotu pieniędzy za przedmiot + opłacenie przesyłki zwrotnej.

Największy problem jest w tym, że prawdopodobnie nie otrzymam odszkodowania za uszkodzenie przesyłki, ponieważ brakuje tego protokołu, ktory jest podstawa złożenia reklamacji u kuriera. 

Pewnie bedzie tak, że ebay przyzna racje kupującemu, a ja poniosę duże strat finansowe.

 

Czy ktoś juz miał pdobną sytuację?

Czy są szanse na uzyskanie odszkodowania?

Czy muszę godzić się na żądania kupującego?

Proszę o pomoc?

 

pozdrawiam

Paweł

 

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (3)

Odpowiedzi (3)

Witam.

 niestety musze Cie zmartwic ale z doswiadczenia wiem , ze i tak bedziesz musial stracic ta kase ! kupujacy w 99,9 % ZAWSZE wygrywa w sporach ze sprzedajacym !! Niestety nie ma pozytywnego wyjscia z tej sytuacji dla Ciebie . Oczywiscie nie musisz sie godzic na zadania kupujacego ale on po otwarciu sporu i tak odzyska pieniadze a ty stracisz towar i dostaniesz negatywa i zly record .Pzdr

Przedstaw sprawe kurierowi. Moze bedzie sie poczuwac do odpowiedzialnosci bez protokolu.

pozostaje chyba trzymać się argumentu ze kupujacy podpisal odbior i nie zglosil problemow przy odbiorze i kwestionowac zarzut bo przeciez nie ma gwarancji ze towar zostal uyszkodzony wlasnie w transporcie

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań