Nie dostarczona przesyłka, brak kontaktu z odbiorcą, zwrot do nadawcy

Witam wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że podpowiecie mi jak mam rozwiązać problem.Na Ebayu zrobiłem kilka zakupów i zawsze od tego samego sprzedawcy ten sam towar. Nigdy nie było problemu z cłem. Towar przychodził szybko. Jako, że mój stały sprzedawca chwilowo był niewidoczny na ebay, zakup zrobiłem u innego. Na początku transakcji już był problem z płatnością, ponieważ serwis ebay czy paypal, już nie pamiętam, poprosił o uzupełnienie numeru telefonu. Wpisywałem prefix i numer komórki i nie dało się tego zatwierdzić. System twierdził, że albo numer jest za długi albo jakiś inny błąd. Napisałem do sprzedawcy o problemie i podałem mu swój prawdziwy numer telefonu. Jako, że nie dało się obejść w żaden sposób uzupełnienia numeru w systemie przed zapłatą, zacząłem skracać numer aż system go przyjął. Wiadomo, że w ostatecznej wersji ten numer telefonu już był niekompletny. Płatność przeszła, towar został wysłany. Otrzymałem mailem numer trackingowy przesyłki z Hong Kongu. Po kilku dniach sprawdziłem status i zonk. Przesyłka została zatrzymana na cle w Polsce i jeszcze tego samego dnia została zwrócona do nadawcy, ponieważ nie mogli się ze mną skontaktować. Numer telefonu był niepoprawny. Widocznie sprzedawca wpisał ten numer z paypala, a nie ten z mojego maila. Zwróciłem się do niego o zwrot pieniędzy i czekam na odpowiedź. Nie chcę już tego towaru, ponieważ w międzyczasie zrobiłem zakup u mojego stałego dostawcy. Co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić? Pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc.

Zaakceptowane rozwiązania (1)

Zaakceptowane rozwiązania (1)

jesli od tranzakcji u tego "nowego" sprzedawcy nie mineło jeszcze 180 dni

a płaciłes przez paypal z salda konta pp to wystarczy

znaleźć tranzakcję w historii płatnosci na koncie paypal 

i na dole w szczegółach - zgłos problem z tranzakcją

 

najpierw otwierasz spór i po kilku minutach przekształcasz w roszczenie  powód inny w opisie pod spodem dodajesz  informacje szczegółowe "brak kontaktu z sprzedawcą + zwrot przesyłki jako niedoręczona "  i gdzies około 7 dni dadzą czasu na odp sprzedawcy a potem ---- potem zadzwoń na infolinię  dzień po czasie dla sprzedawcy aby zaczeli analizować sprawę ---- i ich analiza trwa do (niestety chiny...... jak i australi ) do 6 tygodni i po tym czasie odzyskasz kasę

 

 

suma sumarum odzyskasz kase ale troche to potrwa - chyba ze sprzedawca odpuści i sam po dobroci odda kase - oczywiscie mozesz teraz wystawić mu negatywa - brak doreczenia brak kontaktu (odwetu nie będzie )  i jak zwróci poprosi o zmianę komentarza i anulowanie tranzakcji ....

 

 

a jak płaciłeś kartą kredytową ----  to zgłoś  w swoim banku ze do tranzakcji nie doszło  oni poradzą jak to zrobić krok po kroku

Odpowiedzi (0)

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay