anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD odesłało moją paczkę do sprzedawcy

Tak, jak w temacie- firma kurierska odesłała paczkę do nadawcy. Po rozmowie z krajową centralą DPD, dowiedziałam się, że przesyłkę odesłali, bo nie mieli mojego numeru telefonu (takowy jest w moim profilu na ebay), a kurier po przybyciu na adres docelowy  nikogo nie zastał. Nie zostawił też wiadomości. Wcześniej telefonicznie dowiadywałam się w punkcie DPD w moim mieście, gdzie jest paczka, gdyż tracking wskazywał na to, że już powinna być. W telefonie odpowiedziano mi, że jest w krajowej centrali i jeszcze nie dotarła. Po tygodniu (nadal czekałam na telefon od kuriera) mój mąż pojechał osobiście do lokalnego DPD i dostał odpowiedź, że paczka została zwrócona nadawcy i już jej nie ma w kraju. Tyle o DPD! zresztą to już kolejny przykład na arogancję DPD. Kiedyś kurier DPD w rozmowie telefonicznej, gdy dowiedział się, że nie ma mnie w domu i czy mógłby... zareagował, "że nie ma zamiaru za mną jeździć" i odłożył słuchawkę nie czekając na moją reakcję. A wystarczyło powiedzieć, że towar jest do odebrania w punkcie DPD.

 

Napisałam maila do sprzedającego (Wlk. Brytania) i dostałam odpowiedź, że "We sent this to eBay shipping, please contact them as they have the parcel." 

Proszę o pomoc, z kim konkretnie mam się skontaktować? I jakie mam szanse na to, aby otrzymać zamówiony towar nie płacąc jeszcze raz za wysyłkę.

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

DPD odesłało moją paczkę do sprzedawcy

Powinnaś kontaktować się z Centralą DPD ,ale nie poprzez Infolinię. W DPD jest podział na paczki krajowe i paczki zagraniczne. Kurier w kraju przeznaczenia podejmuje 2 lub 3 próby dostarczenia paczki. Nie zawsze kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą. Jak zaznaczysz podczas wysyłania adres email+ telefon to nie ma reguły zawsze jest kontakt ze strony DPD. Wysyłam paczki tylko DPD za granicę i krajowe. Nie ma problemu z przekierowaniem paczki na inny adres i terminem odbioru . Za granicą jest to samo . Kupujący odbiorca jak mu nie pasuje to ma opcję powiadomienia kuriera czyli Centrum Logistycznego Wydawania Paczek o innym terminie odbioru niż przewidziany. Usługa zagraniczna jest realizowana w ciągu 4-5 dni , najdłużej 7 dni. Weekendów i wolnych dni nie wlicza się i dnia nadania paczki. Złóż reklamcję do DPD o niedostarczenie paczki . Paczkę mogł dostarczyć kurier . Czasami kurierzy ściemniają ,że nikogo nie zastał w domu. Po prostu idą na łatwiznę . Nie wyrobił się to podaje ,że nikogo nie było w domu. Za granicą paczka może czekać na odbiór 14 dni . Następnie jest odsyłana do nadawcy. W Polsce termin odbioru jest do 7 dni , potem wraca do nadawcy. W sprawie paczek zagranicznych możesz skontaktować się z ACP.Global Forwarding Sp.z o.o. Dział Obsługi Klienta Międzynarodowego. ul . Mineralna 15, 02-274 Warszawa  lub otwórz stronę http;//acpqf.pl . W razie problemów z paczkami wysyłanymi za granicę lub przychodzącymi z  Europy. Jak to nie pomoże ale powinno bo Dział Obsługi wysyła zapytanie do Kraju Nadania Paczki. Jeśli paczka została zwrócona do nadawcy to będzie obciążony kosztami zwrotnymi  paczki.                                             Życzę pozytywnego odnalezienia paczki.

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź