Witam. 10.03 kupiłem torbę z Indii poprzez serwis Ebay.com za ponad 100 $

Witam. 10.03 kupiłem torbę z Indii poprzez serwis Ebay.com za ponad 100 $ , przyszła bardzo szybko, przedwczoraj 16.03. Problem w tym, że sprzedawca wysłał mi nie tę torbę, którą kupiłem do czego się przyznał gdyż wystąpiłem o zwrot towaru. Sprzedawca stwierdził, że koszty zwrotu (shipping) są większe niż cena samej torby i zaproponował, że tę torbę mogę zostawić i nabyć podobną do tej, którą chciałem za 75 % ceny (udzieli mi zniżki 25 %). Nie wiem kto w tej sytuacji ponosi koszty zwrotu niewłaściwego towaru, mam doświadczenie jeżeli chodzi o rodzime allegro, znam polskie ustawy ale mam małe „wyrobienie” przy Ebay-u i nigdy nie byłem w takiej sytuacji. Rozumiem, że Polska i Indie leżą daleko od siebie i, że te 100 $ to nie jest wielki majątek i wielki międzynarodowy biznes tym bardziej, jakoś się trzeba dogadać bo każdy z nas popełnia błędy ale zmuszają mnie do kupienia 2 toreb, co mi się nie podoba. Co byście mi radzili zrobić? Dzięki wielkie za odpowiedzi

Pokaż cały temat

jesli towar jest niezgodny z opisem (inna torba)  niestety zwrot - koszty wysyłki zwrotnej sa po stronie kupującego

 

Przesyłka zwrotna musi byc przynajmniej z Rką  i potwierdzeniem odbioru lub paczka rejestrowana... ceny są oczywiście kosmiczne

 

i dopiero jak sprzedawca otrzyma zwrot    wróca pieniądze z zakupu + p&p

 

Sprawdz koszty wysyłki do Indii, jesli zwrot bjest nie opłacalny - zaproponuj że "błedna torbe" zostawisz za 45 % ceny a za 2 właściwa zapłacisz 75 %

 

bo inaczej sprzedawca straci klienta i pieniadze.... 

 

 

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay