Jak potwierdzić adres e-mail na PayPal ?

barbulec
Użytkownik
Witam i proszę o pomoc. Jestem początkująca. Kilka razy usiłowałam potwierdzić adres e-mail i nie dostaję od nich żadnej wiadomości. Nie wiem dlaczego? Nawet z weryfikacją karty poszło lepiej i mam status zweryfikowanej, ale adres nadal nie? Czy mam to tak zostawić, czy też muszę zweryfikować adres a jeżeli tak, to w jaki sposób. Za każdym razem pokazuje mi się, że wysłali mi wiadomość z linkiem, ale ja w skrzynce nie mam żadnej wiadomości od nich.

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (5)

Odpowiedzi (5)

rjomek
Użytkownik
Sprawdziłam zgodnie z poradą. Kopiując i wysyłając sama do siebie, otrzymałam bez problemu. Dzisiaj jednak ponowiłam próbę i jeszcze raz usiłowałam weryfikacji tego nieszcęsnego konta. Sukces. Udało się! Wielkie dzięki wszystkim !!!
niezweryfikowany adres email jest bezuzyteczny wiec mozesz go usunac. Swoja droga ciekawe co sie stalo? Aby sprawdzic skopiuj i wklej ten adres w okienko adresowe i napisz do siebie na niego i na ten drugi...-
barbulec
Użytkownik
Dzięki za szybką odpowiedź. Zgodnie z poradą sprawdziłam wszystko. Adres był ok., ustawiłam na zwykły tekst, w spamach nic nie ma, poziom bezpieczęństwa sprawdzony. I nic. Nadal żadnej wiadomości potrzebnej do weryfikacji. Założyłam sobie inne konto i tam sie udało. Czy w związku z tym mogę sobie wykasować z listy kont, to którego nie mogę zweryfikować, czy może wystarczy jak ustawią to zweryfikowane jako główne ?
Jesli twoja karta potwierdza adres to PP tez go potwierdzi ale wiekszosc kart w Polsce tego nie robi. O weryfikacji adresu na Paypal: http://forums.ebay.pl/thread.jspa?messageID=600001796&forumID=100000001#600001796